1. خانه
  2. اخبار
  3. هزار قطعه عکس به جشنواره عکس روحانیت ارسال شد

هزار قطعه عکس به جشنواره عکس روحانیت ارسال شد

 دبیر جشنواره سراسری عکس روحانیت از ارسال بیش از هزار قطعه عکس به این جشنواره و افزایش مبلغ جوایز جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسعود زارعیان ظهر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام افزایش دو میلیون ریالی جوایز جشنواره با مشارکت بخش خصوصی افزود: به عکاسان برگزیده اول تا سوم به طور هم ارزش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ شش میلیون ریال اهدا می ‌شود و به هر قطعه عکس راه یافته به نمایشگاه نیز مبلغ ۳۰۰ هزار ریال تعلق می‌ گیرد.

دبیر جشنواره سراسری عکس روحانیت گفت: همچنین ستاد یادواره شهدای روحانی و بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی نیز جوایز ارزشمندی را برای برگزیدگان جشنواره در نظر گرفته اند.

وی با اشاره به ارسال حدود هزار قطعه عکس به دبیرخانه و شرکت عکاسان مطرحی از سراسر کشور تاکنون، افزود: امیدواریم با توجه به زیاد شدن میزان اطلاع رسانی، این آمار به طور چشمگیری تا پایان مهلت دریافت آثار در آخر تیرماه افزایش یابد.

دبیر جشنواره عکس روحانیت گفت: اختتامیه این جشنواره و اهدای جوایز برندگان اواخر تیرماه خواهد بود و همزمان از آثار برگزیده نمایشگاهی برگزار می شود.

وی برگزاری این جشنواره را گام بزرگی در باز معرفی شکل فعالیت و نوع رابطه روحانیون با آحاد جامعه دانست و تحصیل دانش و تولید علم، روحانیت و تبلیغ دینی، روحانیت و حماسه و رزم، روحانیت و ساده ‌زیستی، روحانیت و فعالیتهای اجتماعی و … را از برخی محورهای جشنواره بر شمرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست