1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت و منظره در کاشان

کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت و منظره در کاشان

ورکشاپ « عکاسی طبیعت و منظره » با حضور و تدریس بردیا سعادت عکاس ایرانی در شهرستان کاشان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، کارگاه ۵ ساعته آموزش عکاسی منظره و طبیعت، توسط آکادمی دستان، با حضور عکاس ایرانی در شهرستان کاشان برپا می شود.

مربی این کارگاه آموزشی عکاسی بردیا سعادت، عکاس ایرانی است که به مناطق زیادی از کشور ایران سفر کرده و عکس هایی دیدنی از مناظر ایران به ثبت رسانده است. شاید! به دلیل نگاه خاص و ویژه بردیا سعادت به عکاسی طبیعت و منظره و نوع ویرایش ایشان در فایل های عکاسی است که آثار او مورد استقبال مخاطبان و عکاسان قرار گرفته است.

سعادت در چند سال اخیر، کارگاه های آموزشی (ورکشاپ) تخصصی زیادی را در زمینه عکاسی طبیعت و منظره و همچنین تکنیک های مختلف ادیت و پروسس (پردازش) عکس در شهر های مختلف ایران برگزار کرده است.
کارگاه آموزشی « عکاسی طبیعت و منظره » عصر روز جمعه ۴ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به مدت ۵ ساعت در سالن اجتماعات مجتمع کاشان مال، واقع در بلوار امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
آکادمی دستان، مرکز آموزش دوره های مختلف هنری، با توجه پتانسیل و استعداد رشته عکاسی در منطقه، مجموعه برنامه هایی تحت عنوان “دستان پلاس” را پی ریزی نموده است .
دستان پلاس، با هدف برگزاری ماهانه ورکشاپ و مسترکلاس های تاثیرگذار و حرفه ای با حضور اساتید برتر کشوری برگزار می شود.
دومین بخش از این برنامه ها، با توجه به اهمیت زیاد تکنیک و پروسس در عکاسی طبیعت و منظره، طبق استانداردهای بین المللی، در گرایش Landscape رشته عکاسی انتخاب شده است.
علاقمندان به ثبت نام در این ورکشاپ، می توانند تا پایان روز چهار شنبه ٢ اسفند ۹۶ از طریق آیدی تلگرام آکادمی دستان به نشانی: @DASTANinfo و @DASTANadmin یا از طریق ارتباط تلفنی و برقراری تماس و یا به صورت حضوری به نشانی : استان اصفهان، شهرستان آران و بیدگل، خیابان شهدا، سه راه جمهوری ، ابتدای خیابان جمهوری، آکادمی دستان مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سفر یک روزه عکاسی به مقصد کویر مرنجاب
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی مستند « کارگران ماهیگیری »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست