1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کریم متقی: جشنواره عکس فیروزه آبروی شهر تبریز است

کریم متقی: جشنواره عکس فیروزه آبروی شهر تبریز است

کریم متقی دبیر جشنواره عکس فیروزه ، این جشنواره را آبروی شهر تبریز خواند و گفت: مهم این است که دست در دست هم دهیم و اجازه ندهیم این جشنواره، از وضعیت مطلوب خود فاصله بگیرد.
————————————————————————————————————————————————————————————————–

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، دلسوزی و همت مشترک جامعه عکاسی را رمز مهم توفیق فیروزه در هفت دوره اخیر خواند و افزود: این رمز ارزشمند، در آستانه فیروزه هشتم، باید بیش از پیش تقویت شده و در خدمت توسعه کمی و کیفی جشنواره باشد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط‌ عمومی جشنواره فیروزه، حسین آذرنیا در جمع اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس فیروزه، خاطرنشان کرد: «جشنواره فیروزه» در هفت دوره گذشته با تلاش مجموع عوامل اجرایی، به عنوان یکی از رویدادهای فرهنگی مهم تبریز در سطح کشور مطرح شده است.
وی با اشاره به این‌که علی‌رغم مشکلات اجرایی و محدودیت‌های مالی، توقعات و انتظارات از فیروزه، بالا است، اظهار داشت: امیدواریم مانند همیشه، با ازخودگذشتگی و تلاش عوامل اجرایی، شاهد برگ درخشان دیگری در تاریخ جشنواره عکس فیروزه در تبریز باشیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، ادامه داد: خرسندیم که در برگزاری این جشنواره، با مجموعه‌ای همکاری داریم که هر یک، از سرمایه‌های کم‌نظیر فرهنگی و هنری شهر هستند و امیدواریم با حضور این عزیزان، بتوانیم از حقانیت فیروزه، به خوبی دفاع کنیم.
وی یادآور شد: دو جشنواره مهم بین‌المللی تئاتر تبریزیم و عکس فیروزه، بخش مهمی از تدارک محتوایی شهرداری تبریز در رویداد ۲۰۱۸، به شمار می‌رود و قطعاً مقدمه شایسته و فاخری برای رویداد گردشگری تبریز خواهدبود.
دبیر هشتمین جشنواره عکس فیروزه تبریز هم از اعلام آمادگی عکاسان ۱۶ کشور جهان  برای شرکت در هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس فیروزه خبر داد.
کریم متقی در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره ملی و بین‌المللی عکس فیروزه با مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: تا کنون حضور عکاسانی از ۱۶ کشور جهان از جمله: مالزی، ایتالیا، الجزایر، هند، مصر، امارات و… به همراه ۳۵۰ عکاس از جای‌جای کشورمان، در هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس فیروزه قطعی شده که این آمار، با توجه به فرصت باقی‌مانده، قطعاً افزایش خواهد داشت.
وی از جشنواره فیروزه به عنوان «آبروی شهر تبریز» یاد کرد و گفت: مشکلات و سختی‌ها، همواره هست، مهم، این است که دست در دست هم دهیم و اجازه ندهیم این جشنواره، از وضعیت مطلوب خود فاصله بگیرد.

دبیر هشتمین جشنواره عکس فیروزه تبریز، با اشاره به این‌که جشنواره فیروزه، در هفت دوره خود، به یکی از رویدادهای جریان‌ساز کشور تبدیل شده‌است، گفت: هم‌اکنون برخی از شهرها، میزبان جشنواره‌ها موازی و مشابه هستند، از این رو باید تمام سعی کنیم تا در فضای رقابتی، کماکان جایگاه فیروزه را حفظ کنیم.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
منوچهر یگانه دوست: «عیبی یوخ، باشوا دولانیم، هر شی دوزلر»
پسین
همنشینی اساتید و دانشجویان دانشکده خبر در نمایشگاه عکس کویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست