1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارشی از برنامه‌های گالری‌های تهران

گزارشی از برنامه‌های گالری‌های تهران

گالری‌های سین،گلستان،راه‌ابریشم،هفت ثمر،سیحون،آران،امروز،موزه هنرهای معاصر ،طراحان آزاد و هما میزبان نمایشگاه‌های متعددی هستند و می‌شوند.

 

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گالری «سین» با نمایشگاه فتو آرت امیرحسین افشار از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه برنامه جدید خود را آغاز می‌کند.

این نمایشگاه از دوم تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ بعداز ظهر به نشانی تهران، شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، خیابان دوازدهم، پلاک ۱۶ میزبان علاقه‌مندان است. نگارخانه پنجشنبه‌ها تعطیل است.

 

 

نگارخانه امروز هم با نمایشگاه گروهی خوشنویسی محمود رهبران، محمدعلی قربانی ،عسگرمحمدی‌تبار،حیدر موسوی، حمید جعفری از ۲۱ تا ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی بلوار مرزداران ،خیابان سپهر،سپهر دوم، شماره ۷ میزبان تماشاگران است.

 

 

گالری راه ابریشم هم از روز جمعه به استقبال نمایشگاه گروهی «خود نگاره‌های امروز» با عکس‌هایی از صله ابوطالب،علی اتحاد، بهمن جلالی، رعنا جوادی، گوهر دشتی، سمانه روغنی،سمیرا علیخان‌زاده، آرش فایض، شادی قدیریان، مهران مهاجر، رامیار منوچهر زاده،علی ناجیان، مهرداد نجم آبادی،همیلا وکیلی، پیمان هوشمندزاده، محسن یزدی‌پور و حامد یغماییان می‌رود و این نمایشگاه تا اول تیر ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳ از این آثار دیدن کنند.

 

 

گالری آران نیز با نمایشگاه گروهی «یک وقت خالی» برنامه خود را در هفته جدید ادامه می‌دهد.

ژینوس تقی زاده، بهرنگ صمدزادگان و باربد گلشیری مجموعه آثار خود را در این مجموعه ارائه خواهند کرد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به نشانی خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

موزه هنرهای معاصر تهران هم از چند روز گذشته با افتتاح دوباره «جلوه‌هایی از هنر معاصر جهان» فعالیت موزه‌ای خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه تا ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ به نشانی خیابان کارگر شمالی،جنب پارک لاله برپاست.

 

 

گالری هما نیز با آثاری از مهدی شریف زارع از ۲۱ تا ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به غیر از جمعه‌ها و ایام تعطیل به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بین ظفر و نیایش، کوچه بابک بهرامی، شماره ۵۸ ، واحد یک میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

گالری سیحون نیز با نمایشگاه نقاشی‌های سمانه قاسمی از ۲۱ خرداد تا دوم تیر به استقبال هفته جدید می‌رود.علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ از این آثار دیدن کنند.

 

 

گالری هفت ثمر نیز به استقبال نمایشگاه «سوگ گذاران» با آثاری از امیرعلی گلریز می‌رود.این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ برپاست.

 

 

گالری گلستان هم از پایان هفته میزبان نقاشی‌های نازنین رجب دوست می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۷ خرداد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۲۴ برپاست.

 

گالری طراحان آزاد نیز از روز جمعه میزبان چهارمین نمایشگاه تورج خامنه‌زاده با عنوان «واقعیت جانبی» است.در این نمایشگاه ۹ فوتوعکس، یک ویدئو و یک ویدئو چیدمان با موضوع قهرمان و قهرمانی به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۶ خرداد برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره ۵ از این نمایشگاه دیدن کنند.

خامنه‌زاده در این نمایشگاه با نگاهی به نقش پهلوانی در فرهنگ ایرانی، به قهرمانان کشتی و افتخارات امروزشان می‌پردازد. افتخارات و مدال‌هایی که یا سر از جمعه بازار و بازار سیداسماعیل درآورده‌اند یا در کنج جعبه خاطرات قهرمانی خاک می‌خورند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

  1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارشی از برنامه‌های گالری‌های تهران برای هفته‌ی آینده

گزارشی از برنامه‌های گالری‌های تهران برای هفته‌ی آینده

گالری‌های «شیرین»،«لاله» ،«مهروا»، «هور»،«سین»،«دی»،«گلستان»،«بومرنگ» با نمایشگاه‌هایی متفاوت هفته جدید کاری را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گالری شیرین با نمایشگاه گروهی نقاشی پرویز ابیازی ،رضا قضوی، رسول اکبرلو و مهدی بابایی تا ۲۳ تیر ماه فعال است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به غیر از دوشنبه‌ها از این نمایشگاه به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی، پلاک ۱۴۵، مجتمع فرهنگی و هنری انجمن خوشنویسان ایران دیدن کنند.

 

گالری شماره یک لاله هم با نمایشگاه «این همه چون من نه منم» به استقبال نقاشی‌های مینا خان بابایی می‌رود.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۹ تیر ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله برپاست.

گالری مهروا نیز این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی شقایق معظمی وحید است.این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به نشانی خیابان کریمخان، آبان جنوبی، شماره ۳۸ برپاست. گالری روزهای پنج‌شنبه تعطیل است.

گالری هور نیز نمایشگاه گروهی چاپ دستی را با آثاری از همایون سلیمی، ثمیلا امیرابراهیمی، احمد وکیلیف الهه مقدمی، بهناز هوشمند،مریم ابطحی،شکوفه فلاح، آرزو رمضان جماعت، امیر کبیرنژاد و آیدین خانکشی‌پور برگزار می‌کند.

این نمایشگاه از ۱۱ تا ۳۰ تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی خیابان مطهری ، خیابان میرزای شیرازی شمالی ، کوچه نعیمی ، شماره ۱۲ ادامه دارد.

گالری سین نیز برنامه خود را با نمایشگاه نقاشی‌ مصطفی چوب‌تراش‌زاده از مجموعه «بمب تنبل» ادامه می‌دهد.

این برنامه تا ۲۲ تیر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به نشانی تهران، شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، خیابان دوازدهم، پلاک ۱۶ ادامه دارد.نگارخانه پنجشنبه‌ها تعطیل است.

نگارخانه بومرنگ نیز تا ۲۸ تیر ماه میزبان نمایشگاه عکس و چیدمان احسان علیرضایی است.علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان وزرا، خیابان دهم، شماره ۱۵ از این آثار دیدن کنند.

گالری «گلستان» نیز با نمایشگاه نقاشی ساره قمی از ۱۸ تا ۲۴ تیر ماه فعال است.علاقه‌مندان می‌توانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۲۴ دیدن کنند.

دومین دوره از نمایشگاه گروهی «از گذشته تا فردا» به یاد ایرج زند،هنرمند نقاش و مجسمه‌سازنیز این روزها در گالری دی برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی نیاوران (بعد از فرهنگسرای نیاوران ) ابتدای پاسداران تنگستان چهارم ناز یک بن بست ترانه پلاک ۳ برای دیدن از این آثار مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست