1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش سفر گروهی عکاسی اعضای کانون عکاسان اصفهان

گزارش سفر گروهی عکاسی اعضای کانون عکاسان اصفهان

سفر گروهی عکاسی اعضای " کانون عکاسان انجمن سینمای جوان اصفهان " در روزهای پنجشنبه و جمعه، اول و دوم اردی بهشت ماه جاری به مقصد روستای دره عشق و ارتفاعات کوهستانی این روستا برگزار شد.
در این سفر که با محوریت عکاسی طبیعت برگزار شده بود ۲۹ نفر از اعضای این کانون از آبشار دره عشق و روستاهای اطراف این منطقه به عکاسی پرداختند.

گزارش سفر گروهی عکاسی اعضای کانون عکاسان اصفهان

اسامی همسفران حاضر در این سفر عکاسی به این ترتیب است:

احسان خسروی، سیدمحمود موسوی، حمزه کرباسی، علی رضا دامادزاده، علی مظاهری، مهدی صرامی، فاطمه اسدی، عطیه قطب، الهام ایزدی، درناز طهماسبی، عالیه سعادت پور، مهدخت فرهمند، آزاده عزیزیان، مهدیه مظاهری، هدی مظاهری، بهار حیدری، وحید چرخابی، علی لاجوردی، صفا پیرشیری، سعید عزیزی، حسین شجاعی منش، عرفان شعرا، مهدی دهکردی، احسان امینی، سیامک رضاپور، میلاد بصیری فرد، سیامک حاجی محمودی، محسن حدادی، علی عنوانی.

" آبشار دره عشق " در مجاورت روستای دره عشق در منطقه مشایخ شهرستان اردل واقع در استان چهارمحال و بختیاری و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
این آبشار با فشار و حجم و شدت آب از دل کوه بیرون می جهد و بیش از یکصد متر ارتفاع دارد که از جمله جاذبه های گردشگری منطقه به شما رفته و موضوعی مناسب برای علاقمندان به عکاسی از طبیعت محسوب می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست