1. خانه
  2. اخبار
  3. مریم زندی میهمان کانون عکاسان سینمای جوان اصفهان

مریم زندی میهمان کانون عکاسان سینمای جوان اصفهان

کانون عکاسان سینمای جوان اصفهان آخرین نشست خود را در هفته گذشته با دعوت از مریم زندی در اصفهان برگزار کرد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی این کانون، هفته گذشته در برنامه ای سه روزه اعضای کانون عکس از تجربیات این بانوی عکاس بهره بردند.

مریم زندی میهمان اردوی کانون عکاسان سینمای جوان اصفهان

بر پایه همین گزارش آمده است: در روز اول حضور ایشان نشستی با خانم زندی در سالن استاد فرشچیان برگزار شد که ایشان با نمایش عکس های چندین مجموعه از آثارشان با حاضرین به بحث و گفت و گو پرداختند.

مریم زندی ضمن نمایش مجموعه عکس های: انقلاب، طبیعت، پرتره، ‌فرم‌و ‌رنگ، به قانون کپی‌رایت اشاره کرد و گفت: که سالها برای ثبت آثار به نام خودم تلاش‌های بسیاری کردم. وی در مورد عکس‌های فرم به این نکته اشاره کرد که بر حسب اتفاق به یک صحافی رفتم و با انبوهی از کتب انباشته روی هم مواجه شدم و از لایی کتاب ها که به رنگ های مختلف بود عکاسی کردم.
در پایان این نشست تعدادی از کتاب های این عکاس ضمن فروش به علاقمندان، به امضای ایشان نیز درآمد.
دو روز بعد این حضور با اردوی عکاسی به منطقه ورزنه و روستاهای اطراف در ۲۰۰ کیلومتری اصفهان همراه بود که علاقمندان در این سفر عکاسی در شب، عکاسی از موضوع های مستند و اجتماعی و همچنین عکاسی بر پایه فرم را تجربه کردند.

مریم زندی که در حال حاضر ریاست هیات مدیره انجمن عکاسان ایران را عهده دار است متولد دی‏ماه سال ۱۳۲۵ از گرگان و دانش آموخته کارشناسی حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

اسامی همسفران این اردو به این ترتیب اعلام شده است:
مهدی ارسطویی، احسان امینی، رضا ایران نژاد، آزاده بابایی، آرش بلالی، انوشه پیربادیان، صفا پیرشیری، فرناز جراح، مهرنوش جلیل، بهاره چیت ساززاده، مجید حجتی، فخرالسادات خلیلی، حمید درویشی، فرزانه رجبی، عذرا رجبی، علی رضایی، بیتا رهنما، حسین شجاعی منش، علی شیلاندری، فاطمه صالحی، مهدی صرامی، صدیقه عابدی، سینا عزیزی، سعید عزیزی، آزاده عزیزیان، مهدخت فرهمند، احمد قاسمی، احسان قاسمی، حمزه کرباسی زاده، میثم کردی، سیدمحمود موسوی، محمدرضا مومنی، سیدمجتبی میربد، بهار ناصرحجتی، آسیه ناظمی، پدرام نیلی پور، علی واعظ، مریم هاشمی، فرنوش هدایت، سیامک تراکمه زاده، درناز طهماسبی، عالیه سعادت پور، علی مظاهری، مریم جبار، مسعود شرفی فر، علی رضا دامادزاده، افشین آذریان، زیبا صرامی، اکرم گلزاری، علیرضا تیموری، مژده ریاضی، هوتن عسکری.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست