1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش کارگاه « حسین بهرامی » در شهرستان خدابنده

گزارش کارگاه « حسین بهرامی » در شهرستان خدابنده

کارگاه یک روزه عکس روز گذشته پنج شنبه ۱۳ اسفندماه با حضور " حسین بهرامی " در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده زنجان برگزار شد.

گزارش کارگاه « حسین بهرامی » در شهرستان خدابنده

در این کارگاه که با عنوان اختتامیه مسابقه عکس محرم و صفر برگزار گردید، موسوی رئیس اداره ارشاد اسلامی این شهرستان با ذکر خیر مقدم به حاضرین، میلاد حضرت رسول(ص) و صادق آل محمد(ع) را تبریک گفت و با این خیرمقدم این نشست عکاسی به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

اعظم ولی قیداری سرپرست کارگاه و مدیر برگزاری این نشست در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " ضمن اعلام این نکته افزود: سومین دوره مسابقه عکس محرم و صفر در زادگاهم شهرستان خدابنده برگزار شد و در این مسابقه منطقه ای ۱۴ عکاس در بخش بزرگسال و ۲ کودک در بخش کودک و نوجوان با حدود ۱۰۰ عکس حاضر شدند.

اعظم ولی قیداری که مسئولیت برگزاری این مسابقه را در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده زنجان عهده دار است، ادامه داد: آیین اختتامییه این مسابقه با حضور استاد حسین بهرامی راس ساعت ۱۳ در سالن کتابخانه فرهنگسرای اشراق با سخنرانی پیرامون " بیان مفاهیم در خصوص تعریف عکس و فرایند تولید و ارائه عکس " آغاز و با انجام گفت و گو با حاضرین ادامه یافت.

بخش دوم این کارگاه در سالن اجتماعات این فرهنگسرا برگزار شد و تعدادی از آثار عکاسان شرکت کننده در مسابقه، ارائه و درباره نقاط ضعف و قوت آنها بحث و تبادل نظر شد.
این کارگاه تا ساعت ۱۸ ادامه یافت و در پایان هدایایی را حسین بهرامی به نمایندگی از طرف انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به شرکت کنندگان اهدا کرد.

گزارش کارگاه « حسین بهرامی » در شهرستان خدابنده

پایان بخش این نشست اهدای لوح سپاس به همه شرکت کنندگان در مسابقه بود و به سه تن از هنرمندان برتر امتیاز اشتراک یکساله مجله حرفه هنرمند و به سه تن دیگر فصلنامه عکاسی خلاق و به دو عکاس کودک این مسابقه نیز هدایایی تقدیم شد.

این نشست با قرائت بیانیه هیات داوران و تاکید بر تداوم آموزش و استمرار برگزاری کارگاه های تخصصی از طرف انجمن هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان به پایان رسید.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این مسابقه به این شرح است: کبری رحیمی، محمد گنج خانلو، میلاد آشوری، جعفر رضایی، رحیم گنج خانلو، سهیل سرداریان، سیف ا.. صبوری، اکبر بیگدلی، یوسف شیری، رحمت ا.. قاسمی، امیر بیگدلی، امیرحسین سرداریان، سیدمهدی موسوی، بیت ا.. قاسم پور، محمدرضا موسوی(۷ساله) و فاطمه موسوی(۹ساله).

عکس ها: سلیمان محمدی، مجتبی رسولخانی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست