1. خانه
  2. اخبار
  3. ۲ ماه انتظار عکاس پیشکسوت انقلاب برای دستگاه تنفسی بی‌نتیجه ماند

۲ ماه انتظار عکاس پیشکسوت انقلاب برای دستگاه تنفسی بی‌نتیجه ماند

«حسین پرتوی» عکاس پیشکسوت انقلاب که بیش از دو ماه است در انتظار تأمین دستگاه تنفسی مورد نیاز خود به سر می‌برد، اکنون در بخش «آی.سی.یو» بیمارستان میلاد بستری است و همچنان انتظار روزی را می‌کشد که این خواسته عملی شود.
«سیاوش پرتوی» فرزند «حسین پرتوی» عکاس تأثیرگذار انقلاب اسلامی درباره وضعیت پدرش گفت: حدود یک ماه است که ایشان از بیمارستان مدائن به بیمارستان میلاد منتقل شده‌اند و همچنان در همان وضعیت قبلی از دستگاه تنفسی استفاده می‌کند. وی درباره دلیل انتقال این عکاس به بیمارستان میلاد توضیح داد: حدود یک ماه پیش قرار شد از سوی سازمان تأمین اجتماعی دستگاه تنفسی مورد نیاز ایشان تأمین شود و بنابراین با استفاده از دستگاه امانی بیمارستان مدائن ایشان به منزل منتقل شدند ولی بعد از مدتی، پزشکانی که از بیمارستان میلاد آمده بودند، گفتند که تأمین این وسایل هنوز مقدور نیست و باید ایشان به بیمارستان میلاد منتقل شوند، اکنون بیش از یک ماه است که ایشان به بیمارستان میلاد منتقل شده‌اند و در بخش «آی.سی.یو» بستری شده‌اند.
سیاوش پرتوی درباره وعده‌های برخی مسئولین برای حمایت و تأمین وسیله تنفسی این عکاس گفت: برخی از مسئولین وعده‌هایی دادند که هم اکنون در مرحله نامه‌نگاری‌های اداری معطل مانده است وهیچ خبری نشده است، پدر نیز در همان وضعیت دوماه قبل به سر می‌برند. انگار همه او را فراموش کرده‌اند.
حسین پرتوی عکاس تأثیرگذار انقلاب اسلامی که با عکس دیدار همافران با امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوران انقلاب نقش بسیار مهمی را در جریان انقلاب ایفاء کرد، از ۲۸ فروردین ماه به دلیل مشکلات تنفسی و ریوی در بیمارستان مدائن تهران بستری شده است.
عکس حسین پرتوی از بیعت همافران با حضرت امام خمینی(ره) را همه به یاد دارند که شاپور بختیار را وادار کرد تا این عکس بی‌نظیر را ساختگی عنوان کند، اما روزنامه کیهان در شماره بعدی خود با چاپ نگاتیو و فریم‌های ثبت شده از این واقعه، حقیقت را روشن کرد.
بیش از دو ماه انتظار، حسین پرتوی برای تأمین دستگاه تنفسی مورد نیازش هنوز به نتیجه نرسیده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست