1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران برگزار می شود

دومین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران برگزار می شود

دومین #سالانه_عکس دانشجویان دانشگاه تهران به همت دانشجویان رشته عکاسی ، شنبه ۱۲ اسفند ماه جاری در محل نگارخانه تهران پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران آغاز بکار می کند.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از ستاد اطلاع رسانی این سالانه عکس ، برنامه های اجرایی این سالانه عکس در دو بخش پیگیری می شود:

بخش نخست؛ نمایش آثار منتخب دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که در سال گذشته ارائه شده اند.
بخش دوم؛ هم زمان با برپایی این نمایشگاه عکس، نشست هایی با سخنرانی مدرسین، پژوهشگران و عکاسان و با هدف تاثیرگذاری هرچند کوچک بر عکاسی ایران و ارتقاء دانش فنی دانشجویان برپا خواهد شد.

در معرفی این برنامه گشایش نمایشگاه عکس در نگارخانه تهران پردیس هنرهای زیبا در دانشگاه تهران به عنوان آغازگر این سالانه عکس عنوان شده و در ادامه طی روزهای شنبه ۱۲ اسفند ماه تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه از حضور آیدین رحیمی پورآزاد و رومینا آغنده، حامد کیا، نگار لطیفیان، مهدی عراقچیان، مسعود زنده روح کرمانی و محمدمهدی رحیمیان، کیمیا رهگذار، شباهنگ کوثر، مهرداد میرزایی و حسن خوبدل، مجید زمانی، مصطفی صادقی، سیمین دخت دهقانی و صدرا کیهانی، مجید اخگر نام برده شده است.

دومین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه تهران فرصتی است که می تواند نگاهی جدّی تر به عکاسی آکادمیک و هم چنین تعامل بیشتر میان دانشجویان دانشگاه های عکاسی، معلمان و دست اندرکاران عکاسی را فراهم آورد.
خبر: باران عطایی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « نقش جهان » در کشور سنگال
پسین
سبزوار میزبان آثار سومین دو سالانه عکس سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست