1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ارسال آثار به چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی تمدید شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، دبیرخانه چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای از تمدید ۴۸ ساعته مهلت ارسال اثر به این دوره از جشنواره خبر داد.
دبیرخانه دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی در متن اطلاعیه ارسال شده به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، ضمن قدردانی از عکاسانی که تا این لحظه در چهارمین دوره دوسالانه شرکت نموده اند، اعلام کرد: با توجه به درخواست عکاسان عزیز و همچنین گزارش دریافتی مبنی بر اختلالات به وجود آمده در شبکه اینترنت در برخی شهرها، زمان ارسال آثار به چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۷بهمن ماه ۱۳۹۸ تمدید می شود.
این اطلاعیه سرانجام یادآور شده است که: بنابراین علاقه مندانی که به دلایلی تاکنون موفق به بارگذاری آثار در سایت چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی نشده اند می توانند از این امکان پیش آمده بهره برده و در فرصت باقی مانده با مراجعه به سایت دوسالانه به نشانی: https://scf.pic نسبت به ارسال اثر اقدام کنند.
دبیرخانه این دوسالانه تاکید کرده است که با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته، مهلت یاد شده، به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب «آشنایی با محصولات عکاسی پایه شیشه ای تاریخی» منتشر شد
پسین
نمایشگاه انفرادی عکس «اسماء» در گالری تم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست