1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ارسال آثار به سوگواره کشوری عکس “با عاشورائیان” تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سوگواره کشوری عکس “با عاشورائیان” تمدید شد

دبیر سوگواره عکس با عاشورائیان گفت: دبیرخانه دائمی سوگواره سراسری عکس "با عاشورائیان" مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ دی ماه جاری تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، مهدی خدایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان از سوگواره عکس با عاشورائیان، فرصت ارسال اثر تا ۵ روز دیگر از سوی دبیرخانه این سوگواره تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه طی فراخوان منتشر شده مهلت ارسال پیش از این تا ۲۰ دی ماه تعیین شده بود، افزود: به منظور امکان دهی و فرصت شرکت کلیه متقاضیان و هنرمندان و تسهیل در امر ارسال، مهلت شرکت در این سوگواره، تا ۲۵ دی ماه تمدید شده است.

خدایی با بیان اینکه حوزه هنری زنجان همه ساله همزمان با فرا رسیدن ماه محرم عکاسان را برای شرکت در این سوگواره فرا می خواند، افزود: پس از برگزاری شش دوره موفق این برنامه به صورت منطقه ای، امسال این سوگواره به صورت سراسری با حضور تمامی علاقه مندان از سراسر کشور برگزار می شود.

دبیر سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان خاطر نشان کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره، همه عکاسان می توانند آثار خود را که دارای نگاهی نو به آیین های سوگواری حسینی باشد، حداکثر در ۵ قطعه عکس به دبیرخانه سوگواره واقع در زنجان، میدان انقلاب، جنب سینما قدس، حوزه هنری استان زنجان، دبیرخانه دایمی سوگواره عکس با عاشورائیان ارسال نمایند.

این سوگواره در راستای تعمیق و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ و هنر عاشورایی در سراسر کشور، به همت حوزه هنری استان زنجان و با همکاری معاونت فرهنگی حسینیه اعظم زنجان به صورت سراسری و در پایتخت شور حسینی برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست