1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی مدعوین به جشنواره ملی عکس نگاران

اسامی مدعوین به جشنواره ملی عکس نگاران

دبیرخانه جشنواره عکس نگاران مستقر در سیستان و بلوچستان پس از بررسی ۳۳۸ رزومه دریافتی از متقاضیان، اسامی ۳۰ عکاس مدعو به اردوهای عکاسی جشنواره را به دفتر پایگاه عکس چیلیک به عنوان حامی رسانه ای این جشنواره ارسال کرد.

در متن ارسالی از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران آمده است: پس از بررسی ۳۳۸ رزومه ارسالی به دبیرخانه این جشنواره و کنترل نهایی صحّت رزومه های ارسالی ۳۰ عکاس از ۲۳ شهر برای شرکت در اردوهای عکاسی این جشنواره انتخاب شدند.

عکاسان مدعو می بایست در روز شنبه ۲۰ آبان ماه جاری خود را به دبیرخانه این جشنواره معرفی نمایند تا جهت شرکت در برنامه های جشنواره عکس نگاران شرکت داده شوند. اردوهای عکاسی از مورخ ۲۰ آبان ماه آغاز و با سفر و عکاسی از سه شهر زابل، چابهار و زاهدان تا پایان روز ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگری از این متن پیرامون زمان ارزیابی و داوری آثار اظهار شده است: داوری عکس های ارسالی به دبیرخانه در تاریخ های ۱ و ۲ آذرماه صورت خواهد پذیرفت.

همچنین اسامی ۲ نفر از عکاسان متقاضی در فهرست رزرو به دلیل امکان انصراف و یا عدم حضور عکاسان لیست اصلی نیز در پایان اسامی مدعوین اعلام شده است.

لازم بذکر است عکاسان غیربومی نیز می توانند جهت شرکت در جشنواره و دریافت مجوز عکاسی به نشانی سایت مراجعه و فرم ثبت نام را کامل نمایند.

در پایان دبیرخانه جشنواره عکس نگاران اسامی ۳۰ تن از عکاسان مدعو به اردوهای عکاسی این جشنواره را به این ترتیب معرفی کرد:
داود ایزدپناه از یاسوج، اسحاق آقایی از یاسوج، آزاده بشارتی از بندرانزلی، پویا بیات از زنجان، جاوید تفضلی از بجنورد، وحید تهامی از تبریز، سروش جوادیان از تهران، ساجد حق شناس از سنندج، عباس رستگار از شاهرود، عطا رنجبرزیدانلو از قوچان، سهیل زندآذر از رشت، عرفان سامان فر از شیراز، حمید سبحانی از مشهد، بردیا سعادت از ارومیه، آمنه شاوزی پور از نیشابور، جلال شمس آذران از تبریز، حامد صادقی از اصفهان، محمدرضا طائب از تهران، سعید عرب زاده از بوشهر، زینب عربی از بوشهر، عادل عزیزی از اراک، امیر عنایتی از تربت حیدریه، محسن کابلی از گرگان، احسان کمالی از بجنورد، سیدحسین کوشه ای از مشهد، ناصر گل نظری از ایلام، زهره لک از تهران، مهران مافی بردبار از قزوین، مهدی ناظری از بندرعباس، امیرمهدی نجفلوشهپر از همدان.
همچنین از دو تن از متقاضیان به نام های: آی تای شکیبافر و صابر قاضی در فهرست ذخیره نام برده شده است که در صورت غیبت هر یک از عکاسان نابرده در فهرست اصلی، دعوت به عمل خواهد آمد.

نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش: چشم انداز شهری و طبیعت سیستان و بلوچستان به دبیری «حسین مسگرانی» در حال برگزاری است و مسئولیت حضور در فهرست کارشناسی آثار توسط گروه داوری این جشنواره را: کیارنـگ علایی ، محمدرضا چایفروش ، علی قلم سـیاه، مهدی نجارپیشه ، صادق سـوری عهده دار هستند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی متقاضیان شرکت در جشنواره عکس نگاران
پسین
مهلت شرکت در جشنواره «من و شهر، زشت و زیبا» تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست