1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « جشنواره عکس تعاون » به اراک رسید

نمایشگاه « جشنواره عکس تعاون » به اراک رسید

عکس های راه یافته به دور نخست جشنواره عکس تعاون با هماهنگی انجام گرفته از سوی دبیرخانه این جشنواره عصر روز سه شنبه ۴ اسفندماه جاری در نگارخانه ستارگان شهر اراک به نمایش گذاشته شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه ۲۷ قطعه عکس از آثار ۲۴ عکاس ایرانی که موفق به راه یابی به بخش نمایشگاهی دور نخست برگزاری این جشنواره شدند به نمایش گذاشته شد.
تعاون در اراکاسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این شرح است:
عبدالرضا محسنی ، افشین آذریان ، امین رحمانی ، داود کهن ترابی ، فاتح شافعی ، فاطمه سادات حجازی ، هادی کریمی ، جمشید فرجوندفردا ، محمود صادقی ، مازیار اسدی ، محمدرضا رحیمی ، مجتبی محسنی ، نیما مهدی پور ، عمران اشرلو ، پرویز گلی زاده ، پدرام اجتماعی ، پیمان حمیدی پور ، پویا بیات ، سعیدرضا مقصودی ، سعید موسوی ، ساسان جوادنیا ، شاهو کریمیان ، شیرین غازی اصفهانی ، سلیمان گلی .

در دور دوم و سوم این جشنواره بیش از ۶۰ اثر نهایی شد که در نهایت با گردآوری ۹۰ قطعه عکس با موضوع و مفهوم تعاون و شرکت های تعاونی این جشنواره می رود تا برگزارکننده مراسم اختتامیه ای باشد تا نگاه های برتر تعاون را به نمایش بگذارد.
جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون از سوی معاونت ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار شد که در طی سال جاری در قالب سه دوره با رویکردهای مختلفی اعلام فراخوان کرد و در نهایت با کارشناسی و داوری عکاسانی چون: کاوس صادقلو، منصوره معتمدی، محمدرضا بهشتی منفرد، محمد نیک عهد، جواد گلزار خرم و مهناز نورالهی فرد آثار شایسته و منطبق با نگاه برگزارکننده به نمایشگاه عکس جشنواره راه پیدا کرد.
لازم به یادآوری است مجموعه عکس های نمایشگاه آثار راه یافته پیش تر از این نیز در شهرهای بوشهر، اردبیل، بجنورد به نمایش گذاشته شد که در مسیر ادامه این فعالیت امکان حضور و نمایش در سایر شهرهای میزبان را نیز دارد.

دبیری این جشنواره را مهدی سروری و مدیریت جشنواره را دکتر حمدالله رستمی عهده دار می باشند.
نمایشگاه عکس تعاون عصر روز سه شنبه ۴ اسفندماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ستارگان گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز یکشنبه ۹ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه ستارگان در شهر اراک، خیابان امام خمینی(ره)، مجتمع فرهنگی هنری ستارگان واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتابچه‌ « هفت مجموعه‌ عکس مستند » منتشر شد
پسین
مهدی منعم: عکس ، تلنگری به قدر توان بر اذهان بیدار است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست