1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « مکر عقل » آرزو عمیدی در نگارخانه آرته

« مکر عقل » آرزو عمیدی در نگارخانه آرته

مکر عقل آرزو عمیدینمایشگاهی از عکس های آرزو عمیدی با عنوان « مکر عقل » در قالب ۱۶ قطعه عکس در نگارخانه آرته در تهران گشایش می یابد .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه ، عکاس تعداد ۱۵ قطعه عکس در اندازه ۴۰ د ر۶۰ سانتیمتر و اثری در اندازه ۲۶ در ۳۶ سانتیمتر را به نمایش می گذارد .

آرزو عمیدی در قاب نخست نمایشگاه عکس « مکر عقل » آورده است: « آیا آن حادثه اجتناب ناپذیر واقعاً رخ خواهد داد؟ دیگری نباید همه چیز را بداند! شاید آن حادثه اجتناب ناپذیر واقعاً رخ ندهد… »
صدای درون همواره هیزمی بیشتر می طلبد بر آتش باغی که زندگی اش پژمرده و خاکستر باقی مانده درد و کابوسی است تکراری برجان دیگری…

آرزو عمیدی متولد سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته مقطع کارشناسی از دانشکده هنر و معماری است . ایشان در سوابق نمایشگاهی خود عناوینی چون: دیوارهای شهر من، نسیان وجود، ای تالی آ کارارا و… را ثبت شده دارد .
نمایشگاه عکس « مکر عقل » ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ دی ماه جاری گشایش یافته و این مراسم تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز یکشنبه ۲۰ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند .

نگارخانه آرته در تهران ، خیابان شیراز جنوبی، پایین تر از پل شهیدهمت، بلوار علی خانی، ۲۰متری گلستان، ۱۲متری دوم، شماره ۳ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اجرای طرح نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک
پسین
سیصدو بیست و پنجمین شماره نشریه عکس منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست