1. خانه
  2. اخبار
  3. آمار مرحله‌ نهایی پنجمین جشنواره عکس کودک منتشر شد

آمار مرحله‌ نهایی پنجمین جشنواره عکس کودک منتشر شد

از میان ۱۲۴ اثر راه یافته به مرحله نهایی پنجمین جشنواره‌ی عکس کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۴۹ اثر از ۸۳ اثر بخش بزرگ‌سال، از سوی عکاسان شهرستانی است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون، در گروه بزرگ‌سال، ۳۴ اثر از شهر تهران و ۴۹ اثر از شهرستان‌های کشور، در گروه نوجوان ۵ اثر از تهران و ۱۶ اثر از دیگر شهرستان‌ها و در گروه کودکان، ۲۰ اثر از میان آثار ارسالی عکاسان شهرستانی قرار دارد.
بنابراین گزارش، شهر مشهد بیشترین تعداد آثار ارایه شده در این بخش را داراست.
همچنین بر اساس اعلام هیأت داوران، از میان عکاسان راه‌ یافته به مرحله‌ی نهایی پنجمین جشنواره‌ی عکس کودک، در گروه اول ۳۶ نفر زن و ۶۶ نفر مرد هستند، که در بخش زنان ۶ نفر در بخش کودک، ۱۱ نفر در بخش نوجوان و ۱۹ نفر در بخش بزرگ‌سال شرکت کرده‌اند.
در بخش مردان عکاس نیز، از ۶۶ نفر، آثار ۸ عکاس در قسمت کودک، ۸ نفر در قسمت نوجوان و ۵۰ نفر در قسمت بزرگ‌سال به مرحله‌ی نهایی راه یافته‌اند.
آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی علاوه بر حضور در بخش نمایشگاهی، در قالب یک کتاب نفیس منتشر و در ایام جشنواره پخش خواهد شد.
جشن‌ها و مراسم اختتامیه‌ پنجمین حشنواره‌ی عکس کودک، در سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، از ۲۶ تا ۳۱ مرداد، در محل سینما کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی، برپا می‌شود.

 

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست