1. خانه
  2. اخبار
  3. اباصلت بیات « ایران در یک نگاه » را در اوکراین نمایش می دهد

اباصلت بیات « ایران در یک نگاه » را در اوکراین نمایش می دهد

نمایشگاهی از آثار عکاسی اباصلت بیات با عنوان " ایران در یک نگاه " از صبح فردا در خانه فرهنگ شهر کی اف پایتخت اوکراین گشایش می یابد.
اباصلت بیات در این نمایشگاه که با موضوع جاذبه های گردشگری کشور ایران برگزار کرده است، ۵۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۲۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۱۰۰ در ۲۰۰ سانتیمتر را با موضوع ابنیه تاریخی، معماری اسلامی، طبیعت چهار فصل، آیین ها و رسوم ملی و مذهبی به نمایش می گذارد.

اباصلت بیات متولد سال ۱۳۳۲ و دارای مدرک درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از اعضای انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس است.
این عکاس تا به حال در راستای معرفی جاذبه های دیداری کشور ایران نمایشگاه هایی را در کشورهای: لبنان، انگلستان، عمان، عمارات، سنگال، روسیه صربستان، بنگلادش، هند، کویت، فرانسه، فنلاند، رومانی، آلمان، قطر، چین و … برگزار کرده است.

ایشان همچنین پروژه هایی را همچون: صدگنبد و برج میلاد به نتیجه رسانده است.
یکی از موفق ترین عکس های این عکاس سال های انقلاب و دفاع مقدس که تاکنون در جشنواره های متعددی حایز تقدیر و رتبه شده، مربوط به آوارگان کرد عراقی است که در اواخر آذرماه سال ۱۳۶۸ بعداز اشغال کویت توسط رژیم بعث عراق در منطقه پیرانشهر گرفته شد که در این عکس زنان و کودکان آواره کرد عراقی به سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پناه آورده اند.

نمایشگاه " ایران در یک نگاه " تا روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در خانه فرهنگ اوکراین برپا می باشد.
علاقمندان به مشاهده عکس های این هنرمند می توانند طی روزهای آینده در " نگارخانه چیلیک " شاهد نمایش عکس های این هنرمند باشند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست