1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه فراخوان نمایشگاه ملی فرش فراهان برگزار شد

اختتامیه فراخوان نمایشگاه ملی فرش فراهان برگزار شد

اختتامیه فراخوان نمایشگاه ملی فرش فراهان عصر روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه جاری با حضور مدیران و عکاسان در گالری فرش فراهان برگزار شد.
نمایشگاه عکس فرش فراهان به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی فرش فراهان ، نمایشگاه ملی فرش فراهان با همکاری شرکت تولید و صادرات فرش فراهان عصر روز گذشته با هدف احیای جایگاه فرش ایران به بهره برداری و نمایش عمومی رسید.

محمد وروانی فراهانی دبیر این رویداد فرهنگی هنری با تقدیر از مشارکت عکاسان در این فراخوان اظهار داشت: فراخوان این نمایشگاه، دهم آذرماه به صورت ملی اطلاع رسانی شد و در گستره پایگاه عکس چیلیک و شبکه های اجتماعی از عکاسان و علاقمندان دعوت به حضور کرد و در طول ۲۵ روز فرصت ارسال آثار و مشارکت در این فراخوان، بیش از هزار قطعه فایل عکس از ۲۱۰ شرکت کننده از استان های کشور به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد.

وی عنوان کرد: عکس های دریافت شده توسط پنج عکاس استان مرکزی مورد داوری قرار گرفت و در مجموع ۴۱ طعه عکس از ۳۵ عکاس برای حضور در مرحله نمایش تایید شد.

نمایشگاه عکس فرش فراهانلازم به یادآوری است این نمایشگاه در دو بخش اصلی و جنبی برپا شد که در کنار نمایش ۴۱ قطعه عکس راه یافته به نمایشگاه، تعداد ۱۰ قطعه عکس از عکس های دبیر فراخوان نیز به نمایش گذاشته شد. آثار بخش جنبی همه مربوط به کارگاه های قالی باقی، رنگ رزی، نخ ریسی و بافت شرکت فرش فراهان می باشد که مبین سابقه و شناخت دبیر فراخوان از پرداختن به موضوع فراخوان حکایت دارد.

این نمایشگاه سعی دارد شاکله ای دائمی را برای ارایه تعرف نماید به طوری که بعد از نمایش عمومی به حمام چهار فصل و سرای مهر اراک منتقل خواهد شد.
نمایشگاه ملی فرش فراهان از ۱۵ دی ماه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و بعدازظهر در گالری فرش فراهان واقع در استان مرکزی، شهر اراک، خیابان شیخ فضل الله نوری (دروازه شهرجرد) پذیرای حضور علاقمندان است.
جهت مشاهده گزارش تصویری این اختتامیه « ایـنجـا » کلیک کنید.
عکس ها: بهزاد ملک حسینی
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کامران شریفی: فتوشاپی ممنوع
پسین
تسلیت به عکاس « دایوش عسکری »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست