1. خانه
  2. اخبار
  3. اعزام حداقل ۲۰ خبرنگار و عکاس به غزه در صورت موافقت دولت مصر

اعزام حداقل ۲۰ خبرنگار و عکاس به غزه در صورت موافقت دولت مصر

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: ‌در صورت موافقت دولت مصر با اعزام خبرنگار از ایران حداقل ۲۰ خبرنگار و عکاس به غزه اعزام خواهد شد.

علیرضا ملکیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به وضعیت امنیتی و آتش بس در غزه گفت:‌ بعد از برقراری آتش بس در پی درخواست تعداد زیادی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها که نتوانسته بودند در دوران جنگ غزه برای‌ پوشش خبری وقایع و تهیه اخبار و گزارش به آن منطقه اعزام شوند ،‌ مجدداً بعد از اعلام آتش بس از طریق اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه مذاکراتی را با دولت مصر انجام داده‌ایم.
وی تأکید کرد: طی مذاکراتی که روز گذشته با وزارت امور خارجه نیز داشتم، از آنها درخواست کردم موضوع اعزام خبرنگاران را به غزه را به طور جدی پیگیری کنند.
ملکیان اضافه کرد: تعداد خبرنگار اعزامی به غزه با موافقت دولت مصر خواهد بود ولی با توجه به تعداد زیاد متقاضیان اعزام خبرنگاران با اولویت صورت خواهد گرفت.
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در ادامه گفت: اولویت برای اعزام به غزه با خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کثیرالانتشار است.
ملکیان اظهار داشت: در پی این مذاکرات منتظر جواب دولت مصر برای موافقت اعزام خبرنگار از ایران به غزه هستیم که در صورت موافقت دولت مصر برای اخذ ویزا و چگونگی اعزام حداقل۲۰ خبرنگار و عکاس به غزه اعزام خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست