1. خانه
  2. اخبار
  3. معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد: خواسته‌ایم تا دولت مصر شرایط حضور خبرنگاران و عکاسان ایرانی را در غزه فراهم کند

معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد: خواسته‌ایم تا دولت مصر شرایط حضور خبرنگاران و عکاسان ایرانی را در غزه فراهم کند

متاسفانه در حال حاضر هیچ خبرنگار ایرانی در غزه وجود ندارد که دلیل آن نیز نبود همکاری دولت مصر برای این امر است.

علیرضا ملکیان ـ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه‌ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در تلاشیم شرایط حضور خبرنگاران علاقه‌مند ایرانی به غزه فراهم کنیم.

وی افزود: پس از اینکه آتش‌بس در غزه اعلام شد، از دولت مصر خواسته‌ایم شرایط حضور خبرنگاران و عکاسان ایرانی را در غزه فراهم کرده و اجازه دهد آن‌ها نیز مانند سایر رسانه‌های خبری، حضور فعالی در غزه داشته باشند.

او ادامه داد: حضور فعال خبرنگاران و عکاسان ایرانی در غزه باعث می‌شود علاوه بر انعکاس مظلومیت‌های مردم غزه و هم‌چنین عواقب حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم جهان و ایران، زمینه‌ مناسبی برای کمک‌های انسان دوستانه‌ بیش‌تر مردم جهان به مردم غزه فراهم شود.

معاون مطبوعاتی ارشاد با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر هیچ خبرنگار ایرانی در غزه وجود ندارد، اضافه کرد: البته برخی رسانه‌های ایرانی مانند العالم و پرس‌ تی‌ وی خبرنگاران محلی در این منطقه دارند، اما هیچ خبرنگار ایرانی‌ در غزه وجود ندارد و این در حالی است که بسیاری از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و نشریات علاقه‌مند هستند درغزه حضور پیدا کنند.

او خاطر نشان کرد: از وزارت امور خارجه ‌خواسته‌ایم اقدامات جدی‌ انجام داده و از دولت مصر بخواهد شرایط حضور خبرنگاران ایرانی در غزه را فراهم کند چرا که در حال حاضر تنها مانع پیش روی خبرنگاران ایرانی برای حضور در غزه، نبود همکاری دولت مصر برای این امر است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست