1. خانه
  2. اخبار
  3. بیش از ۳۰۰ اثر هنری به جشنواره «انسان و ترافیک» رسید

بیش از ۳۰۰ اثر هنری به جشنواره «انسان و ترافیک» رسید

بیش از ۳۰۰ اثر هنری به نخستین جشنواره عکس،پوستر و کاریکاتور «انسان و ترافیکـ رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره عکس،پوستر و کاریکاتور «انسان و ترافیک» این جشنوار با هدف گسترش فرهنگ ترافیک و آگاهی شهروندان از علل و عوامل دخیل در تصادفات و ترافیک شهری مهرماه سال جاری از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برگزار می‌‌شود.
بنا بر این گزارش،«انسان،حمل ونقل و ترافیک»، «انسان و جاده (راه و علائم)»، «آلودگی‌های زیست محیطی خودرو»، «کودک و ترافیک»،«اخلاق و رفتار در رانندگی»،«تخلفات رانندگی و تصادفات»،«انسان و خودرو و تاثیر نقش آن در بروز معضلات ترافیکی» به عنوان محورهای پیشنهادی این جشنواره مطرح شده است.
سیف‌الله صمدیان، عباس کوثری، بهروز مهری داوری بخش عکس این جشنواره را بر عهده دارند. داوران بخش پوستر را ابراهیم حقیقی، قباد شیوا و فرشید مثقالی تشکیل می‌دهند و توکا نیستانی، بهرام عظیمی و جواد علیزاده در بخش داوری کاریکاتور حضور خواهند داشت.
آخرین مهلت تحویل آثار به دبیرخانه، ۸ شهریورماه ۱۳۸۷ اعلام شده است و ۱۰ شهریورماه سال جاری نیز داوری آثار انجام خواهد شد و به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
مجید سعیدی دبیر جشنواره است و پژمان نجات تیموری مدیریت جشنواره را بر عهده دارد.
نمایشگاه انسان وترافیک همزمان با هفته ناجا (۱۵ تا ۲۲ مهرماه ۱۳۸۷) در شهرک آزمایش(ستاد پلیس راهور ناجا) و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه یازدهم، پلاک ۱۹، واحد ۱۰ ارسال کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست