1. خانه
  2. اخبار
  3. تقدیر از عکاس مهر در جشنواره فتو ژورنالیسم آمریکا

تقدیر از عکاس مهر در جشنواره فتو ژورنالیسم آمریکا

محسن رضایی که به همراه تعداد دیگری از عکاسان ایرانی در جشنواره بین‌‌المللی فتوژورنالیسم انجمن عکاسی آمریکا شرکت کرده بود، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از عکاسان ایرانی که در قالب کلوپ عکس فوکوس تیم در جشنواره بین‌المللی فتوژورنالیسم انجمن عکاسی آمریکا شرکت کرده بودند، پس از شرکت‌کنندگان کشور میزبان و انگلستان بیشترین تعداد شرکت کننده را از آن خود کردند. 

 حاصل شرکت این گروه ۱۴ مدال، 10 روبان افتخار و پذیرش ۱۰۱ عکس در بخش مسابقه و نمایشگاه بود که در بخش آزاد زینب عربی و علیرضا حسن‌زاده‌ فر به ترتیب برنده مدال طلا و برنز شدند. همچنین امین نظری موفق به دریافت مدال برنز شد. در بخش آزاد از علی سامعی، لقمان رحیمی، محمد توکلی، علیرضا حسن‌زاده فر و احمد خطیر تقدیر شد.

عکس مورد تقدیر محسن رضایی

در بخش علایق انسانی محمد توکلی موفق به دریافت مدال نقره شد و از عکسهای محسن رضایی، غلامرضا زارع، علی صفری و احمد خطیر تقدیر شد. این جشنواره زیر نظر انجمن عکاسی آمریکا PSA در دو بخش آزاد و علایق انسانی برگزار می‌شود.

محسن رضایی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعات و انجمن ملی عکاسی ایران است که امسال در جشنواره ملی جوان ایرانی تقدیر شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست