1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سخنرانی «بابک فروتنی» در سمینار شناخت UIوUX و کاربرد آن در گرافیک

سخنرانی «بابک فروتنی» در سمینار شناخت UIوUX و کاربرد آن در گرافیک

سمینار تخصصی شناخت UI و UX و کاربرد آن در گرافیک معاصر در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک سخنران این نشست تخصصی «بابک فروتنی» است که با وجود برخورداری از دانش گرافیک و سالها تجربه موفق در حوزه عکاسی و رسانه به این موضوع می پردازد.
دانش UI و UX به موضوع استانداردسازی طراحی و تجربه کاربران فضای مجازی و اپلیکیشن ها و وب سایت ها می پردازد و بررسی عدم برخورد حرفه ای با این مقوله کاملا فنی در حوزه دانش فناوری اطلاعات و زیرساخت ها.
بابک فروتنی در گفت‌وگو با اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت: «این حوزه در سایر کشورهای توسعه یافته بیش از دو دهه است که سابقه تدریس و فعالیت و تربیت نیروی متخصص دارد و در حوزه داخلی هنوز موانعی برای ورود این رشته تخصصی به واحدهای درسی دیده می شود. طراحی و زیبایی شناسی و شناخت و تامین زیرساخت های فنی در استانداردسازی شبکه اجتماعی و پایگاه های داده و پردازشگرها موضوعی است که علاقمندان به حضور و تحصیل در رشته های تجسمی و رایانه(کامپیوتر) بایست به آن واقف بوده و تمرکز لازم را داشته باشند.
از دیگر دلایل عدم ورود هنرمندان و هنرجویان و علاقمندان به رشته های هنر به این حوزه اشباع بازار از حضور دست اندرکاران آی تی است در حالی که مشغولین حوزه نوین طراحی(دیزاین) و ارتباط تصویری(گرافیک) ضرورت دارد در این مورد تسلط داشته و تاثیرگزار عمل کنند».

این سمینار ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۰ اردی بهشت ماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می شود.
علاقمندان به حضور در این نشست می توانند سی دقیقه پیش از سمینار در محل برگزاری این جلسه حضور یافته و با نام نویسی و ارایه اطلاعات مستند از امکان حضور رایگان برخوردار و از محتوای این برنامه بهرمند شوند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «خانه های شیراز» در دانشگاه شهیدبهشتی
پسین
با حضور «مظفر طاهری» نشست «عکاسی مینیمال شهری» برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست