1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مرتضی صدیقی آمد، کامران شریفی رفت …

مرتضی صدیقی آمد، کامران شریفی رفت …

طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولین و اساتید دانشگاه سوره، در سالن اجتماعات این دانشگاه از هشت سال فعالیت و مدیریت کامران شریفی در عهده‌داری مسئولیت ریاست گروه عکاسی تقدیر شد.

مراسم تودیع کامران شریفی مدیر گروه عکاسی دانشگاه سوره
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک کامران شریفی دانش‌ آموخته دکترای رشته پژوهش هنر از نخستین روزهای تیرماه سال ۱۳۹۵ به مدیریت گروه عکاسی دانشگاه سوره دعوت و مشغول به کار شد و این مسئولیت تا خرداد ماه جاری در سال ۱۴۰۳ ادامه یافت که با حکم ریاست دانشگاه سوره دکتر محمدحسین ساعی تودیع ایشان و معارفه مرتضی صدیقی فرد از هشت سال مدیریت وی تقدیر شد.

دکتر محمدحسین ساعی در این حکم با اشاره به ویژگی‌ها و نیازهای گروه آموزشی عکاسی، به تعامل بیشتر با معاونت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تأکید داشته و به هم‌افزایی با ریاست دانشکده هنر و حوزه هنری و معاونت‌ها در تعلیم و تربیت دانشجویان فعال و خلاق و انقلابی تاکید کرده، همچنین در راستای افزایش سطح کیفی و ارتقای نام و نشان گروه، مواردی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی – دانشجویی و کار آفرینی توصیه نموده‌اند.

کامران شریفی سرپرست گروه عکاسی دانشگاه سوره

کامران شریفی

دانشگاه سوره در مهرماه سال ۱۳۹۵ با ۳۰ دانشجوی عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد رشته عکاسی در طی مدیریت دکتر شریفی ادامه فعالیت داد و با سعی و برنامه ریزی و پشتیبانی های علمی_آماری این تعداد در طی این هشت سال به تعداد ۲۴۲ نفر (میانگین بیش از ۳۰ نفر در سال) رسید که تاکنون نزدیک به ۱۰۰ تن از این دانشجویان از این رشته و دانشگاه دانش آموخته شده اند.
این در حالی است که دوره­‌ی کارشناسی رشته عکاسی در این دانشگاه نیز در مهر سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نمود و طی چهار سال تعداد ۲۷۶ نفر (میانگین ۶۹ نفر در سال) ثبت نام کرده و در این رشته مشغول به تحصیل می‌باشند.

 

مرتضی صدیقی فرد سرپرست گروه عکاسی دانشگاه سوره

          مرتضی صدیقی فرد

یکی از شاخص های شخصیتی دکتر کامران شریفی در تعامل و صبوری با شرایط و دانشجو و دعوت از اساتید متعددی بوده است که در طی این سالها از وجود یکایک‌شان بهره برده است به شکلی که بنا بر آمار دریافتی این گروهدر طی این هشت سال از حضور بیش از شصت تن از اساتید در تدریس واحدهای عکاسی دعوت به حضور شده است. 

راه‌اندازی کتابخانه‌­ای تخصصی در حوزه عکس و عکاسی با ۲۰۰ عنوان و جلد کتاب در داخل گروه عکاسی، آتلیه تخصصی نورپردازی و لابراتوار ظهور و چاپ سیاه ­سفید نیز از دیگر اقدامات عملی کامران شریفی است که برای ارایه خدمات به دانشجویان و اساتید گروه راه‌­اندازی و در اختیار گروه عکاسی قرار گرفت.

مدیریت و همکاران اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از سالها سعی و تدبیر دکتر کامران شریفی در پیشبرد اهداف تحصیلی دانشجویی تقدیر کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان در سایر عرصه های زندگی شخصی و فرهنگی_هنری، برای جناب مرتضی صدیقی فرد نیز آرزوی توفیق در مسیر پیش رو آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نشست نقد و بررسی نمایشگاه عکس زاستار در گالری ثالث
پسین
نمایشگاه عکس و معرفی کتاب عکس «منطقه برخورد» آلفرد یعقوب زاده

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست