1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. طبیعت از نگاه «هادی مختاریان» در نگارخانه ملل

طبیعت از نگاه «هادی مختاریان» در نگارخانه ملل

نمایشگاهی از آثار عکاسی طبیعت چهار فصل ایران از نگاه هادی مختاریان با عنوان: «زندگی به روایت طبیعت» عصر سه شنبه ۳ مهر ماه جاری در نگارخانه ملل گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ در این نمایشگاه عکس «هادی مختاریان» ۳۰ قطعه عکس رنگی از نماهای گوناگونی از طبیعت چهارفصل کشور ایران را با نگاهی واقع گرایانه به ثبت رسانده است.

هادی مختاریان متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۵۴ و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته عکاسی از دانشگاه هنر و معماری است. مختاریان در سوابق عکاسی خود پوشش تصویری از جنگ ۳۳ روزه لبنان و اسرائیل را نیز داشته و در حوزه عکاسی مطبوعاتی نیز سالها تلاش مستمر داشته که دستاورد تصویری آن برگزاری نمایشگاه عکس «زندگی به روایت خاک» است.
او همچنین بمنظور عمق تلاش کارگران و معرفی مخازن طبیعی کشور ایران ، نمایشگاهی از عکس های کارگران معدن ذغال سنگ البرز مرکزی را در هانوفر آلمان برگزار کرده است .
بنابر متن منتشر شده در پوستر این نمابشگاه عکس ، عکاس این نمایشگاه تمامی عواید فروش ناشی از عکس های این نمایشگاه را صرف کودکان کار و خیابان خواهد کرد.

نمایشگاه عکس «زندگی به روایت تصویر» ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۳ مهر ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز جمعه ۶ مهر ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه ملل در تهران، خیابان قیطریه ، بوستان قیطریه ، فرهنگسرای ملل واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «بازگشت ستاره ها» موسی تقوی در اردبیل
پسین
نمایشگاه گروهی عکس از آثار نوجوانان کُرد در گالری سنه سنندج

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست