1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌های «تماشاچی محکوم به اعدام» بر دیوار تئاتر شهر

عکس‌های «تماشاچی محکوم به اعدام» بر دیوار تئاتر شهر

عکس‌های «تماشاچی محکوم به اعدام» بر دیوار تئاتر شهر

سرویس: فرهنگ و هنر – تئاتر
۱۳۸۹/۱۲/۲۰
۰۳-۱۱-۲۰۱۱
۱۰:۵۲:۴۹
۸۹۱۲-۱۳۲۱۲: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر – تئاتر

نمایشگاهی از عکس‌های نمایش «تماشاچی محکوم به اعدام » به کارگردانی روح‌الله جعفری در سالن انتظار تالار سایه به نمایش درآمد.

به گزارش بخش تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این عکس‌ها که کار فهمیه حکمت اندیش است، همزمان با اجرای نمایش در سالن انتظار تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به نمایش عمومی گذاشته شده است.

نمایش «تماشاچی محکوم به اعدام» اثر ماتئی ویسنی یک به دراماتورژی و کارگردانی روح الله جعفری این روزها ساعت ۲۰ در تالار سایه به صحنه می‌رود و فرزین صابونی، سیروس همتی، الهام کردا، مجید رحمتی، نازگل نادریان، هدا ناصح، طوفان مهردادیان، امیر جنانی، رضا بهرامی، شیرین اسماعیلی، آیدا صادقی و روح الله جعفری بازیگران آن هستند.

«تماشاچی محکوم به اعدام» داستان دادگاهی است که در آن عدالت به مسلخ می‌رود و یک تماشاچی تئاتر بدون هیچ مدرک و دلیل مبرهنی محکوم به اعدام می‌شود.

تینوش نظم‌جو مترجم این نمایشنامه است و دکتر محمد جعفری سیاوشانی به عنوان مشاور کارگردان در کنار دکتر محمدرضا مستوفی به عنوان مشاور حقوقی در این اجرا گروه را همراهی می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش هم عبارتند از: آهنگساز : محسن میرزایی، طراح صحنه: احمد کچه‌چیان، طراح لباس: کتایون فیض مرندی، دستیاران کارگردان: رضا بهرامی و لاله علی‌پور، مدیر صحنه: داود چرخط، منشی صحنه و عکاس: فهیمه حکمت اندیش.

ماتئی ویسنی یک در سال ۱۹۵۶میلادی در رومانی به دنیا آمد و رشته تحصیلی‌اش تاریخ و فلسفه است. علاوه بر چاپ مجموعه اشعار، به نمایشنامه‌نویسی هم روی آورد، اما رژیم کمونیستی وقت رومانی کلیه آثار او را توقیف می کند و این نویسنده مجبور شد تا به فرانسه مهاجرت کند.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست