1. خانه
  2. اخبار
  3. فداکاری و همکاری راز موفقیت عکاس خوب است

فداکاری و همکاری راز موفقیت عکاس خوب است

خبرگزاری فارس: دومین نشست بررسی عملکرد عکاسان ایران در المپیک پکن، در سالن شهید جان بزرگی دانشگاه هنر با حضور بهروز مهری و کارن فیروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان مطبوعات ایران ، در این نشست بهروز مهری عکاس خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: عکاسان ما اگر بخواهند کارشان در عرصه رسانه‌ای کارکرد مطلوب و تاثیرگذاری داشته باشد باید همکاری بیشتری با هم داشته باشند و روحیه کار گروهی را بالا ببرند.
وی لازمه موفقیت در کار گروهی را فداکاری به نفع همدیگر دانست.
این عکاس همچنین اظهار داشت: تمرکز و تجربه در عکاسی اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این که نتیجه کار قابل قبول باشد، صرفاً وسایل و امکانات خوب راهگشا نیست بلکه هوشیاری و تیزبینی، کار عکاس را برجسته می‌کند.
کارن فیروز عکاس خبرگزاری رویترز نیز در این نشست گفت: در خبرگزاری‌های بزرگ از جمله رویترز با توجه به اهمیت سوژه خبری، تعداد عکاسان تعیین می‌شود و اهمیت ویژه دادن به عکس خبری، جایگاه این رسانه‌ها را ویژه و قابل توجه می‌کند.
وی یکی از ویژگی‌های مهم عکس خبری را صاف و ساده و واضح بودن عکس عنوان کرد و گفت: هنری و خاص بودن عکس در درجه بعدی قرار دارد بنابراین در عکاسی خبری ضمن راضی نگاه داشتن مشتری و طبق سلیقه او کار کردن، درست جلوه دادن آن سوژه در اولویت قرار دارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست