1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجموعه درس گفتارهای عکاسان پیرامون عکاسی معاصر ایران

مجموعه درس گفتارهای عکاسان پیرامون عکاسی معاصر ایران

نیوویو نخستین برنامه نقد و بررسی عکس و عکاسان معاصر ایران می‌باشد که هفته دوازدهم خود را با کمپین “عکاسی عکاسی” آغاز کرده است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این کمپین ۱۷ تن از عکاسان ایرانی دعوت شده اند و قرار است درس گفتارهایی را به‌صورت مباحثه و گفتگوی دو طرفه در بخش لایو اینستاگرام و همچین وب سایت آپارات، از طریق صفحه اختصاصی نیوویو (newview.photo) ارائه دهند.

نیوویو هر هفته یک موضوع را جهت عکاسی به شرکت کنندگان خود ارائه می دهد و شرکت کنندگان می توانند ۵ روز در هفته، روزانه دو عکس را ارسال نمایند. عکس ها به صورت روزانه مورد بررسی قرار می گیرند و در پایان هفته جمع بندی می‌شوند تا ۱۷ عکس منتخب توسط کارشناسان و منتقد برنامه برای مسابقه نهایی انتخاب شود.
ملاک انتخاب عکس ها برای گروه کاری نیوویو که به جنبه های آموزشی، نوآوری و خلاقیت می اندیشد و نقد هنری_آموزشی عکس ها در اولویت قرار می‌داده، صرفاً ایدئالیسم و رعایت قاب بندی‌های چهارچوب مدار و کلاسیک نیست.

حامیان این برنامه انتشارات کتاب آبان، مجتمع فنی تهران نیاوران، تعمیرگاه مرکزی دوربین ایده آل، آموزشگاه طلافنون و وب سایت چراغ می باشد، که هر هفته جایزه ای معادل هفت میلیون وپانصدهزارتومان را در قالب اعتبار به سه عکاس برگزیده اعطا می نماید.
نیوویو که فصل نخست خود را بر پایه هفده هفته هفده قسمت قرار داده است با همین چهارچوب هفده شب را با هفده عکاس ایرانی به گفت وگو خواهد پرداخت.
«کمپین عکاسی عکاس» از روز ۹ بهمن ماه آغاز و تا شامگاه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

اسامی عکاسان صاحب گفتار در این کمپین به ترتیب حضور عبارتند از : کوروش ادیم، اصغر بشارتی، مریم زندی، جمشید بایرامی، هوفر حقیقی، صمد قربان زاده، کمال الدین شاهرخ،  ساسان مویدی، سیوا شهباز، حسن غفاری، رهام شیراز، رومین محتشم و اساتیدی دیگر که بزودی معرفی خواهند شد
برگزارکننده در انتهای این خبر اظهار داشته است که شما می توانید نیوویو را در اینستاگرام و آپارات مشاهده کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
درگذشت تاثرآور «رنه روبرت» در خیابان های سرد پاریس
پسین
نمایشگاه عکس‌ «روزهای انقلاب» در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست