1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست عکاسی مظفر طاهری در کرمان

نشست عکاسی مظفر طاهری در کرمان

نشست عکاسی مظفر طاهری با عنوان: «کارهای بیکاری» ساعت ۱۷ روز جمعه ۳ آذر ماه جاری در کرمان برگزار می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک عصر روز جمعه سوم آذرماه سال ۱۴۰۲ تالار فرهنگ و هنر کرمان، از سوی موسسه هنری تخصصی عکاسی شبهای روشن میزبان مظفر طاهری عکاس صاحب کسوت کرمان خواهد بود تا در رابطه با عنوان «عکاسی از نگاهی دیگر» و با موضوع کارهای بیکاری به ایراد سخن بپردازد.

موسسه هنری تخصصی عکاسی شبهای روشن که به تازگی فعالیتش را با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان شروع کرده، بانی این نشست می باشد و سیدایمان روح آلامینی مدیر این موسسه در یادداشت کوتاهی، هدف از برگزاری این نشست و سلسله نشست های بعدی پیرامون عکس و عکاسی را ایجاد پایگاهی جهت تبادل تجربیات عکاسان و هم اندیشی عکاسانه در خصوص مباحث نظری هنر عکاسی برای علاقمندان به هنر عکاسی، دانشجویان و عکاسان و هنرجویان عکاسی دانست.

پوستر نشست عکاسی مظفر طاهری در کرمان
وی در ادامه از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها، دعوت از اساتید، صاحب نظران، هنرمندان و فعالان عرصه عکاسی کرمان و ایران نام برد تا از هنر و تجارب ایشان بتوان بهتر و بیشتر بهره برد.
روح الامینی، شناخت استعدادهای جوان و همچنین استعداد افرادی را که به صورت کاملا آماتور اما با عشق و علاقه عکاسی می‌کنند و به طور قطع می‌توانند در آینده عکس‌های بهتری از نظر فنی، بگیرند عنوان کرد و نیز ایجاد فرصتی به ایشان جهت معرفی و ارائه عکس هایشان و همچنین بحث و گفتگو و تبادل نظر در خصوص بهبود فعالیت های عکاسانه این علاقمندان را از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها بر شمرد.
ایمان روح الامینی با تاکید بر نقش رسانه های تخصصی عکاسی در حمایت و همکاری با برگزارکنندگان اینگونه نشست های نظری در سایر استان های کشور، به جایگاه رسانه‌ای چون « پایگاه عکس چیلیک » در حوزه عکس و جامعه عکاسی کشور اشاره کرد و یادآور شد: درک تاثیر همکاری با رسانه های تخصصی عکاسی و لزوم حمایت آن‌ها از سایر فعالیت های اجتماعی غیرمتمرکز و تخصصی در راستای شناخت رسانه‌ای چون عکس و مختصاتی چون عکاسی بدون تردید در تقویت بنیان حرکت های عکس‌محور نقشی مستقیم و غیرقابل انکار دارد.

مظفر طاهری متخلص به «عکاسباشی» با سابقه پانزده سال تدریس در دانشکده هنر و معماری صبا، دانشگاه شهید باهنر کرمان و همینطور تدریس در دانشگاه بین المللی قزوین، صاحب تالیف و کتاب عکس «ناموران کرمان» در حال حاضر استادیار عکاسی دانشگاه سوره تهران است.
روح الامینی طی درخواستی از همه عکاسان، دانشجویان و علاقمندان عکاسی در استان کرمان دعوت کرد تا با هدف تقویت بنیه عکاسی استان در نشست های هم اندیشی عکاسانه که به صورت ماهانه و رایگان توسط موسسه عکاسی شب های روشن برگزار می‌شود، شرکت کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «ایران از لنز هدین» در موزه عکسخانه شهر
پسین
دومین نمایشگاه آثار عکاسان پیشکسوت در نیاوران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست