1. خانه
  2. اخبار
  3. نقاشی‌های کودکان تهرانی در سایت مرکز آفرینش‌های کانون

نقاشی‌های کودکان تهرانی در سایت مرکز آفرینش‌های کانون

نمونه آثار هنری کودکان و نوجوانان تهرانی از این پس در سایت اینترنتی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی کانون اعلام کرد این آثار را هنرآموزان خردسال و نوجوان عضو کارگاه‌های هنری مرکز خلق می‌کنند و برخی از آنها در مسابقه‌های بین‌المللی هنری در ایران و خارج از کشور حضور دارند.

سایت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری چهارشنبه نهم اردیبهشت به صورت آزمایشی رونمایی شد و از بخش‌های مختلف چون نگارخانه عکس، کارگاه‌های هنری و آموزشی، اخبار، مسابقه، کتابخانه، فعالیت‌ها، تالار گفتگو، بازارچه و موزه برای کودکان تشکیل شده است.

بزرگسالان و مخاطبان علاقه‌مند به در اختیار گرفتن فضاهای نمایشگاهی و سالن‌های همایش این مرکز می‌توانند در بخشی ویژه‌ از سایت با امکانات و نحوه استفاده از آن برای برپایی همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها آشنا شوند.

در بخش نگارخانه عکس سایت علاوه بر تصاویر بخش‌های مختلف مرکز، عکس‌هایی از نقاشی‌ها و آثار هنری اعضا در رشته‌های کلاژ، ماسک، سفالگری و عروسک‌سازی ارایه شده است. تصاویر بخش‌های مختلف کارگاه‌های هنری، عکس‌هایی از جشنواره‌ها، موزه، کتابخانه و تصویر نقاشی‌های مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران با عنوان "رنگین‌کمان" از دیگر آثار بخش  نگارخانه عکس هستند.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در مراسم رونمایی این پایگاه به نشانی markazafarineshha.ir گفت: بسیاری از مخاطبان این مرکز به نحو مناسب در جریان امکانات و فعالیت‌های ما قرار نمی‌گرفتند و همین باعث شد به فکر راه‌اندازی سایتی برای مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون باشیم.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست