1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش ۱۲۰ اثر با موضوع امام رضا و حضرت معصومه در نمایشگاه آثار مکتوب رضوی

نمایش ۱۲۰ اثر با موضوع امام رضا و حضرت معصومه در نمایشگاه آثار مکتوب رضوی

۱۲۰ اثر هنری، دستی و تجسمی در بخش جنبی سومین «جشنواره فرهنگی -هنری رضوی در بخش آثار مکتوب، هنری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها»‌ در معرض دید قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران علی تن مسئول کمیته نمایشگاهی جشنواره یادشده در این باره گفت: ‌آثار ارائه شده در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، خط نقاشی، عکاسی، حجم، گرافیک، نگارگری، تذهیب، منبت، معرق، سفال و… است که با مضامین امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و قرآنی خلق شده است.
وی یادآور شد: در کنار نمایش آثار همچنین کارگاه پویانمایی، خوشنویس خط لاتین، خط نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، تذهیب، ملیله دوزی و نقاشی کودکان برپاست.
مسئول کمیته نمایشگاهی جشنواره مزبور با اشاره به اینکه اثار به نمایش درآمده متعلق به هنرمندان شرکت کننده در جشنواره است یادآور شد: در کنار آن آثار استادان و هنرمندان برجسته کشور نیز برای جذابیت بیشتر به نمایش گذاشته شده است.
علی تن افزود: آثار ارائه شده در بخش مسابقه در مرحله داوری قرار دارد و در مراسم پایانی جشنواره از برگزیدگان هر رشته تقدیر به عمل می‌آید.
سومین جشنواره فرهنگی هنری رضوی اثار مکتوب که از ۱۱ آبان ماه آغاز شده تا ۱۸ همین ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در فرهنگسرای خاوران دایر خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست