1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «خرمشهر آزاد شد؟» در نگارخانه هنر

نمایشگاه عکس «خرمشهر آزاد شد؟» در نگارخانه هنر

نمایشگاه انفرادى از عکس های علیرضا خشاب با عنوان: « خرمشهر آزاد شد؟ » از روز جمعه ۲۷ اَمرداد ماه جاری در نگارخانه هنر ایران در تهران گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه که نخستین تجربه نمایشگاه عکس این عکاس به شمار می رود، تعداد ۱۸ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه های: ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر و ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با نگاهی مستند به مضامین اجتماعی به نمایش گذاشته می شود.

علیرضا خشاب متولد ١٣۵٧ در شهر خرمشهر ، عکاسى را از سال  ١٣٨١  بصورت تجربى آغاز کرد و در حال حاضر آموزش عکاسى را بصورت آکادمیک و میدانى در آموزشگاه عکاسى کاندید زیر نظر هادی صمدی به پایان رسانده و سعی داشته تا دغدغه هاى ذهنى و مستند خود را تجربه های زیسته در زادگاهش – خرمشهر – به نمایش بگذارد.

افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ٢٧ مرداد ماه ساعت ١۴ در  نگارخانه هنر ایران خواهد بود .

نمایشگاه عکس « خرمشهر آزاد شد؟ » ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۷ اَمرداد ماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا روز چهارشنبه اول شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از این نمایشگاه و عکس های ارایه شده در آن در نگارخانه هنر ایران دیدن کنند.

طراحی پوستر این نمایشگاه عکس را ائلمان تقى دوست برعهده داشته است.
نگارخانه هنر ایران در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، قبل از پل حافظ ، خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت، شماره ۱۹ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه ترکیبی با عکس «بخند عراق» در نگارخانه برسام
پسین
نمایشگاه عکس «سعید فلاح فر» با عنوان «جایی که هیچ ع/کس نیست»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست