1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « شانتی » در نگارخانه « ایده پارسی »

نمایشگاه عکس « شانتی » در نگارخانه « ایده پارسی »

نمایشگاه عکس محمدرضا قیدی با عنوان « شانتی »  از روز جمعه ۱۶ بهمن ماه جاری در نگارخانه « ایده پارسی » برگزار خواهد شد .

شانتی در ایده پارسیبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۲۹ قطعه عکس از آثار محمدرضا قیدی به نمایش در می آید . محمدرضا قیدی  سال های زیادی در کشور هند  ساکن بوده  است و به گفته خودش هدف  او از نمایش این تصاویر ، درک عمیق  از مفاهیم و عادات باورها و یا روش هایی است که در زندگی و فرهنگ مردم این کشور جاری است و ایشان قصد داشته تا با ثبت و نمایش عکس ها به آنها اشاره کند.

در استیتمنت نمایشگاه نیز اینگونه آمده است : شانتی که معنی آن از زبان هندی « آرامش درونی » می باشد ، تجلی یا پرورش حس گمشده ای است که در فرهنگ خود کمتر با آن برخورد می کنیم. وقتی صدای هند به گوش می رسد معیارهای انسانی عوض می شود، آرامش درونی عده ای با کمترین ها که با باورهای قدیمی آن ها یعنی : محترم شمردن نظام کاینات ، اطاعت از سرنوشت و احاطه بر تمام حرکات و سکنات زندگی ست، گره خورده است .  « شانتی » بیشتر در تلاش است یادآوری نماید شتاب و سرعت فضایی که در حال سیطره بر همه چیز است ، روی دیگر سکه ای است که در آن طرف خود آرامش و صلح طلبی با کمترین ها را به همراه دارد .

نمایشگاه عکس « شانتی » ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۶ بهمن ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد یافت. سایر علاقه مندان هم می توانند تا پایان روز ۲۱ بهمن ماه ، همه روزه به جز پنجشنبه ها، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه ایده پارسی ۵ شنبه ها تعطیل است .

نگارخانه ایده پارسی در تهران، خیابان دکتر علی شریعتی، خیابان دولت ، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، شماره ۲۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تالاب میانکاله ، مقصد آتی تور عکاسی چیلیک
پسین
آشنایی با عکاسان : « برت هاردی »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست