1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس لیلا ابراهیمی در گالری محیطی خانه

نمایشگاه عکس لیلا ابراهیمی در گالری محیطی خانه

نمایشگاهی از آثار عکاسی لیلا ابراهیمی با عنوان «قاب آخر» از عصر روز جمعه ۶ بهمن ماه جاری در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ده فریم عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از آثار این بانوی عکاس به نمایش گذاشته می شود.
لیلا ابراهیمی متولد سال ۱۳۵۶ و دانش آموخته رشته عکاسی در مقطع کارشناسی از دانشکده هنر و معماری است. ایشان از سال ۱۳۸۸ به عنوان عکاس خانه هنرمندان ایران در این محیط مشغول خدمت است که در نمایشگاه عکس «قاب آخر» نماهایی از آیین تشییع برخی مشاهیر فرهنگ و ادب و هنر و ادب را در ۱۵ سال اخیر از مقابل خانه هنرمندان ایران به ثبت رسانده و به نمایش گذاشته است.
هما روستا، بابک …، فردوس کاویانی، علیرضا شجاع پور، داریوش اسدزاده، علیرضا غفاری، خسرو حسن زاده، کامبیز درم بخش، عطاالله امیدوار، احمدرضا دالوند، شمس آقاجانی، فریما فرجامی، نصرالله ناصح پور، رضا حداد، پرویز کلانتری، منوچهر صفرزاده، ایرج کلانتری، جلال مقامی و یارعلی پورمقدم از جمله شخصیت های مورد نظر عکاس این پروژه است که به‌شان پرداخته شده است.

نمایشگاه عکس قاب آخر لیلا ابراهیمی در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران
در متن قاب نخست نمایشگاه عکس «قاب آخر» آمده است: مجموعه پیش رو تصویر آخرین حضور است؛ واپسین حضور هنرمندان و فرزانگانی که تاثیر انکارناپذیری در فرهنگ و هنر معاصر این کهن سرزمین داشته اند.
این مجموعه آخرین قاب از نگاه دوربین من است؛ قابی سرشار از دریغ و افسوس و بغض فرو خورده ای که در ذهنم همواره مرور می کنم.
اگر زرین کلاهی عاقبت هیچ
اگر خود پادشاهی عاقبت هیچ
اگر ملک سلیمانت ببخشند
در آخر خاک راهی عاقبت هیچ
(بابا طاهر)

نمایشگاه عکس «قاب آخر» لیلا ابراهیمی عصر روز جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل گالری محیطی خانه هنرمندان ایران گشایش یافته و تا پایان روز ۲۶ بهمن ماه جاری برپا است.
گالری محیطی خانه هنرمندان ایران در تهران، خیابان طاقانی، خیابان شهید موسوی، بوستان هنرمندان، ورودی و پیاده راه خانه هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عکاسان برگزیده جشنواره عکس ایثار معرفی شدند
پسین
عکاسان برگزیده جشنواره عکس معدن معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست