1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس کاغذی «سعید قاسمی» در شهرستان اهر

نمایشگاه عکس کاغذی «سعید قاسمی» در شهرستان اهر

نمایشگاه عکس کاغذی سعید قاسمی دستاورد ۵۰ ماه عکاسی ، همزمان با روز خبرنگار از روز چهارشنبه ۱۷ اَمرداد در شهرستان اهر گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه سعید قاسمی تعداد ۵۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر از دستاورد ۴سال فعالیت در عرصه عکاسی خبری برای روزنامه همشهری و آژانس عکس همشهری در محدوده منطقه ارسباران را به نمایش می گذارد.
سعید قاسمی متولد تیرماه سال ۱۳۵۶ و دارای مدرک درجه هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان است که بیش از یک دهه است علاقمندانه به کار عکاسی می پردازد.
قاسمی عضو هیات مدیره انجمن عکاسی شهرستان اهر است و از عکاسان فعال و نامدار منطقه به شمار می رود.

این نمایشگاه که سومین نمایشگاه انفرادی عکس این عکاس می باشد دربرگیرنده مضامینی مستند و طبیعت در حوزه های پرتره، عشایر قره داغ(ارسباران)، محیط زیست، معماری، طبیعت و آیین های محلی منطقه و … است. این عکاس پیشتر در طی سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در دو منطقه اهر و ورزقان دو عنوان نمایشگاه انفرادی عکس با موضوع طبیعت نیز برگزار کرده بود.
نمایشگاه عکس کاغذی سعید قاسمی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۷ اَمرداد گشایش یافته و تا پایان روز ۲۵ اَمرداد همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ دایر و مهیای دیدار و حضور علاقمندان است.
نگارخانه ارشاد در شهرستان اهر، خیابان رسالت، جنب باشگاه کوثر، تپه دیزه لیش، مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه کارت پستال‌های «مشروطه» در موزه عکسخانه شهر
پسین
فراخوان سمپوزیوم هنر در طبیعت بولا۴ با عنوان «من هنوز زنده ام ۲»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست