1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس گروهی « عشق محمد(ص) »

نمایشگاه عکس گروهی « عشق محمد(ص) »

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی مفهومی دانشجویان با عنوان ” عشق محمد “(ص) از عصر روز سه شنبه ۸ اردی بهشت ماه جاری در موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش می یابد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) مضمون آثار پدید آمده با محوریت حضرت محمد (ص) می باشد که این مجموعه به راهنمایی و انتخاب پژمان دادخواه صورت پذیرفته است.

نمایشگاه عکس گروهی « عشق محمد(ص) »

در بخشی از متن قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است: عنوان این نمایشگاه که برگرفته از شعر سعدی: «سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی / عشق محمد بس است و آل محمد» می باشد نشانگر عشق و علاقه به حضرت محمد (ص) و جایگاه آموزه ها و تعالیم پیامبر اعظم در زندگی می باشد که این آثار به شیوه مفهومی عکاسی و ارائه شده اند.

اسامی صاحبان آثار در این نمایشگاه به این ترتیب آمده است: هانیه حلوایی، صبا صوفی، فرزانه بنااسماعیلی، مژده موگویی، نسترن داسدار، شیما خراسانی و نازیلا عشاق الحسینی، سیدعلیرضا میرشریفی و سجاد هاشمی می باشد. همچنین این مدرس عکاسی یک اثر را در این نمایشگاه ارائه داده است.
پژمان دادخواه به عنوان گردآورنده آثار نمایشگاه درباره انگیزه برگزاری این مجموع اظهار داشت: همزمان با اهانت هایی که از سوی نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم صورت گرفت، موضوع حضرت محمد(ص) را در بین تعدادی از دانشجوهایی که درس عکاسی مفهومی را در خدمت آنان بودم، مطرح نمودم و با راهنمایی دانشجویان و نهایتا انتخاب نهایی این آثار این نمایشگاه شکل گرفت. این مجموعه سعی دارد در نگاهی نو به عشق و ارادت به پیامبر و جایگاهِ ایشان در لحظه لحظه زندگی ما بپردازد.البته سعی داشتم همزمان با آن اتفاق این نمایشگاه را برگزار کنم که متاسفانه به دلیل زمان بر بودن پروسه عکاسی مفهومی مدتی به تاخیر انجامید و نهایتا هم اکنون برگزار شده است. گرچه موضوع عشق و علاقه به حضرت محمد(ص)، پیامبر رحمت و مهربانی وابسته به زمان و مکان خاصی نیست و همیشگی است.

افتتاحیه این نمایشگاه در روز سه شنبه هشتم اردی بهشت ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵ به غیر از روزهای تعطیل تا تایخ ۱۷ اردی بهشت ماه از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه هنرهای معاصر فلسطین در تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، تقاطع بزرگمهر شماره ۷۴ واقع شده است.

پیشین
داوری مسابقه عکس ” سرزمین من ” انجام شد
پسین
نمایشگاه « انسان، طبیعت، زندگی » در کردستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست