1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «نگاهی به عکاسی استیجد در ایران» در گالری یافته

«نگاهی به عکاسی استیجد در ایران» در گالری یافته

تازه ترین دور از نمایشگاه عکس گالری یافته عصر روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ به نمایش آثار عکاسان شاخص استیجد در ایران اختصاص یافته است.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک نمایشگاه گروهی عکس در بزرگداشت L`imaginaire با عنوان «نگاهی به عکاسی استیجد در ایران» در جدیدترین نمایشگاه عکس گالری یافته به نمایش آثار ۱۸ عکاس ایرانی پیدا کرده است.

 در متن قاب نخست این نمایشگاه به عنوان استیتمنت آمده است: عکس های گردآوری شده در نمایشگاه حاضر به عکاسی صحنه آرایی شده در جایگاه هنر اشاره دارد. این عکس ها به شکل آگاهانه و با مداخله عکاس ساخته شده اند.هیچگونه ادعای تاریخ نگارانه در پس گردآوری نمایشگاه نیست. عکاسانی که در این مجموعه تصاویری از آن ها مشاهده می کنید میان گذشته و آینده عکاسی ایران قرار گرفته اند. افق این نمایشگاه بازکردن راهی باریک در مسیر پر پیچ و خم هنرهای تصویری معاصر ایران است.

پوستر نمایشگاه عکاسی «نگاهی به عکاسی استیجد در ایران» در گالری یافته
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده است: آزاده اخلاقی، آرمان استپانیان، آتوسا آل بویه، صادق تیرافکن، نوشین جعفری، بابک حقی، گوهر دشتی، طوبی رحیمی، مریم سعیدپور، احمد عالی، علیرضا فانی، مریم فیروزی، سیامک فیلی زاده، شادی قدیریان، ابتهاج قنادزاده، علیرضا معماریانی، سروش میلانی زاده و مرتضی نیک نهاد.
مجموعه عکس های گردآوری شده در نمایشگاه گروهی عکس «نگاهی به عکاسی استیجد در ایران» با همکاری گالری های: آران، ایرانشهر، راه ابریشم و مژده به نتیجه رسیده است.
نمایشگاه گروهی عکس «نگاهی به عکاسی استیجد در ایران» ساعت ۱۶ روز جمعه ۶ آبان ماه جاری در گالری یافته انجام شده و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۳ آذر ماه همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های استیجد شده در این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
گالری یافته شنبه ها تعطیل است.
 گالری یافته در تهران، خیابان دروس، انتهای خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، شماره ۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر
پسین
سایه های دیروز «عباس گروسی» در خانه هنرمندان ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست