1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه چندگانه «بیگانه با دیگری» در گالری آ

نمایشگاه چندگانه «بیگانه با دیگری» در گالری آ

نمایشگاهی با عنوان «بیگانه با دیگری»/Alien To Anotjer به کوشش: نازلی عباس‌پور و سارا ساسانی عصر جمعه یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ در گالری آ گشایش می‌یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه آثار شش تن از هنرمندان : بهار اصلانی، سارا ساسانی، افسانه سلیم بیاتی، زهره سلیمی، زهره صولتی و نازلی عباس پور به نمایش درمی‌آید.

در متن قاب نخست این نمایشگاه آمده است: این مجموعه آثار زاییده‌ی دوران گسست از دیگری ست. دیگری که در حقیقت ابژه‌ی میل ما، نگاه و سخن ماست. با این جدایی و گسست، در فاصله‌ای دور از «ما» می ایستد. «ما»یی که روزگاری در پیوند با گفتمانی متکثر و چندصدایی بوده است. اکنون ارام ارام از گستره‌ی معنایی‌اش کاسته شدهو با انفصال از گفتمانی جمعی به سوی تبدیل شدن به «من» در حال حرکت است. تجارب عینی این مجموعه آثار حاصل دیدن من از ورای «خود» و نه دیگری‌ست. در حقیقت دیگری «من» همانی‌ست که در تنهایی زیسته‌ام. گونه‌ای تنهایی وجودی که گاه تا لبه‌ی تیز فرسایش رانه‌های زیست و حرکت به سوی رانه‌های کرگ خود را نشان می‌دهد.

نمایشگاه عکس ، اینستالیشن و ویدیو آرت «بیگانه با دیگری» ساعت ۱۶ روز جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ در گالری آ گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۱۱ بهمن ماه همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری آ، شنبه‌ها تعطیل است.
گالری آ در تهران، خیابان کریمخان زند، ابتدای خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، شماره ۷ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «دست روی شانه» یوریک کریم مسیحی منتشر شد
پسین
نمایشگاه عکس «فردا…» در گالری تار و پور شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست