1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «این چهار نفر» در مهریز

نمایشگاه گروهی عکس «این چهار نفر» در مهریز

نمایشگاه گروهی عکس به مناسبت روز جهانی عکاسی از آثار چهار تن از عکاسان استان یزد با عنوان « این چهار نفر » از روز پنج‌شنبه ۲۷ اَمرداد جاری در نگارخانه آفرینش شهرستان مهریز برگزار می‌شود.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با همت اعضای انجمن عکاسان مهریز طراحی شده، تعداد ۶۰ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از آثار چهار تن از عکاسان به نمایش گذاشته می شود.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: سیدحسین امامی(متولد ۱۳۵۴ کارشناس روابط عمومی)، مینا یزدانی راد(متولد ۱۳۶۷ کارشناس منابع طبیعی و محیط زیست)، حمیدرضا رضازاده(متولد ۱۳۷۹، کاردانی برق صنعتی) و محمدرضا صالحی(متولد ۱۳۵۸، کارشناس محیط زیست).
پوستر نمایشگاه گروهی عکس «این چهار نفر» در مهریز
موضوع غالب عکس های نمایشگاه، بوم شناسی است و رویکرد نگاه عکاسان به آیین‌ها، رسوم، ارزش‌های طبیعی و سرمایه‌های فرهنگی منطقه اشاره دارد. 
نمایشگاه گروهی عکس « این چهار نفر » ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه۲۷ اَمرداد ماه سال ۱۴۰۱ با تشریفات در محل آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز افتتاح شده و به بازگشایی نمایشگاه عکس در محل گالری آفرینش منتهی خواهد شد.
نمایشگاه گروهی عکس « این چهار نفر » تا پایان روز پنجشنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای حضور علاقمندان به عکاسی است.
نگارخانه آفرینش شهرستان مهریز در میدان فاطمیه، خیابان شهید مطهری جنوبی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
« بابک برزویه » درگذشت
پسین
نمایشگاه عکس «از نزدیک» در گالری امکان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست