1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگارخانه چیلیک میزبان بخش عکس هفتمین جشنواره امام رضا(ع)

نگارخانه چیلیک میزبان بخش عکس هفتمین جشنواره امام رضا(ع)

سی و سومین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در محیط نگارخانه چیلیک به نمایش عکس های ” هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری امام رضا (ع) ” در شهر کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه عکس این دوره از رقابت پس از داوری بیش از ۸۰۰ قطعه عکس رسیده در پاییز سال جاری، به این شرح اعلام شد:
محمد علی رضایی از مشهد، فرامرز عامل بردبار از مشهد، علی سراج همدانی از اهواز، مهدی معصومی گرجی از مازندران، محمود بازدار از مشهد، مهدی گل محمدی از مشهد، اسحاق آقایی از یاسوج، حسین کامشاد از مشهد، فریبا بروفر از مشهد، حسین ساکی از تهران، ابراهیم مطاعی از قوچان، مجتبی نکو از آذربایجان غربی، علی اسدی از مشهد، علی نجفی از تهران، سیده مریم موسوی از مشهد، رضا رادپور از مشهد، جمشید فرجوند فردا از بیجار، حامد نیرومند قوچانی از قوچان، علی رضا عطاریانی از مشهد، سعید محمودی ازناوه از تهران، مهدی رضوی از مشهد.

نگارخانه چیلیک میزبان آثار هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری امام رضا(ع)

همچنین اسامی منتخبین بخش عکس امام زاده بی بی حکیمه به این ترتیب است:

علی صفدر فروزنده از یاسوج، اسحاق آقایی از یاسوج، علی سراج همدانی از اهواز، مجتبی سلیمانی فر از یاسوج، سلیمان حسنی از یاسوج، حسن فتاحیان از یاسوج.

داوری این مسابقه توسط مجتبی آقایی، افشین شاهرودی و حسن غفاری در تهران انجام شده است.

لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … بهرمند است و تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از سیصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

از جمله هنرمندان صاحب اثر در دوره های پیشین نگارخانه می توان به: امیرعلی جوادیان، ساسان مویدی، اباصلت بیات، حسین بهرامی، کوروش امام، حسن ملکی، بهزاد فیروزی، آرزو عمیدی، منصوره معتمدی و … اشاره کرد.

علاقمندان به دیدار از مجموعه عکس ” هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) ” می توانند به نشانی: www.photochiilick.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه جاری در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه عکس های سایر عکاسان این نگارخانه باشند.

نگارخانه چیلیک در دوره ی آینده، میزبان مجموعه عکس های نمایشگاه ۱۰عکاس ایرانی با عنوان ” صدای دیدن ” خواهد بود.

پیشین
نمایشگاه « رضانور بختیار » در نگارخانه گلستان
پسین
فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست