1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. واحد آموزش « انجمن عکاسان مطبوعات » فعال شد

واحد آموزش « انجمن عکاسان مطبوعات » فعال شد

دبیرخانۀ انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران پس از اعلام خبر پذیرش دانشجویان و اساتید دانشگاه های سراسر کشور به عنوان اعضای خود، از برگزاری دوره های آموزشی عکاسی و پایه و فتوژورنالیسم خبر داد.

در متن خبر ارسالی این انجمن به دفتر رسانه ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) آمده است:
برگزاری کلاس های آموزشی از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، امکان عضویت استادان، دانشجویان و علاقه مندان به رشته عکاسی در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران فراهم شد.

واحد آموزش « انجمن عکاسان مطبوعات » فعال شد

به گزارش روابط عمومی انجمن، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران که با هدف تثبیت و ارتقای حرفه ای و صنفی هویت عکاسی مطبوعاتی، همچنین توسعه و رونق حرفه عکاسی در سال ۱۳۷۸ به ثبت رسمی رسیده است، این بار به منظور حمایت هرچه بیشتر از استادان، دانشجویان و علاقه مندان به رشته عکاسی امکان عضویت علاقه مندان به این حرفه را در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران فراهم کرده است.
همچنین قرار است به منظور ارتقای سطح علمی عکاسی ایران، از سوی این انجمن کلاس های آموزشی عمومی(پایه) برای علاقه مندان به فراگیری دانش عکاسی در روزهای شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و گرایش تخصصی عکاسی با رویکرد خبری(فتوژورنالیسم) در روزهای سه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار شود.
متقاضیان حضور در این کلاس های آموزشی می توانند با مراجعه به نشانی پایگاه انجمن و یا کلیک در ” ایـنجـا ” جهت حضور در این کلاس ها اعلام حضور کرده و یا اقدام به ثبت نام کنند.
علاقه مندان می توانند در صورت امکان به دقتر این انجمن در تهران به نشانی: تهران، خیابان ایرانشهر، خانه ی هنرمندان ایران، طبقه ی همکف، دبیرخانه ی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران و یا با شماره های: ۸۸۳۱۰۴۶۴۰۹۳۶۱۸۳۴۵۱۱ در تماس باشند.

پیشین
جشنواره عکس نگاه، جوایز عکاسان را افزایش داد
پسین
فراخوان اردوی جشنواره ملی عکس شهر بهارنارنج «ساری»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست