1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب « سیری در ذن عکاسی » به قلم رامین فرزبود منتشر شد

کتاب « سیری در ذن عکاسی » به قلم رامین فرزبود منتشر شد

کتاب " سیری در ذن عکاسی " نخستین جلد از سری مجموعه دل نگاره های رامین فرزبود منتشر شد.
این کتاب در قطع خشتی و در ۱۲۰ صفحه منتشر شده و دربرگیرنده متونی است که رامین فرزبود به عنوان یکی از عکاسان خطه آذربایجان در حین مطالعه با قلمی متاثر از نگاهی فلسفی و  از سر ذوق در مواجهه درونی با سیر مفاهیم و اعماق عملکرد بخش ها و تامل در مراحل گوناگون عکاسی رقم زده و با ارایه یک صد نکته از مجموع این متن ها به عنوان دل نگاره ها(۱) در نخستین جلد این مجموعه به شکلی مستقل، هر صفحه از کتاب را برخوردار کرده است.
کتاب « سیری در ذن عکاسی » به قلم رامین فرزبود منتشر شد رامین فرزبود پیرامون چگونگی گردآوری این کتاب در بخش پیشگفتار آورده است:

قبل از خواندن هر کتاب، حتما مدادی به همراه دارم تا بتوانم هرگونه احساس، تایید و یا اعتراض خود را در مورد موضوعی که می خوانم، در کناره و حاشیه های کتاب بنویسم.

کتاب حاضر، دل نگاره های من بر حاشیه کتاب " ذن عکاسی " است. احساس درونی و آنچه از کتاب، در ذهن و دلم به حرکت درآمده و هیجانات درونی مرا به جوشش واداشته است.

نویسنده در آخرین سطور پیشگفتار کتاب " سیری در ذن عکاسی " به رسم ادب، از اساتید فن و دوستانی که هر یک به نوعی مشوق ایشان بوده اند با ذکر نام هایی چون: اسماعیل عباسی، میرعباس آل یاسین، سروش خیری، کیارنگ علایی، محسن بایرام نژاد، محمدعلی جدیدالاسلام و کریم متقی سپاسگزاری کرده است.
کتاب « سیری در ذن عکاسی » در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه با ویرایش محسن بایرام نژاد و مقدمه ای از کیارنگ علایی به شماره شابک: ۱-۶۱۹۲-۰۴-۹۶۴-۹۷۸ با بهایی معادل ۳۰۰۰۰ ریال(سه هزار تومان) و قبول مسئولیت نشر با مولف به مرحله چاپ رسیده و در فهرست کتاب های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در "  پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست