1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گزارشی از روند حضور عکاسان در جشنواره عکس نگاران

گزارشی از روند حضور عکاسان در جشنواره عکس نگاران

دبیرخانه جشنواره عکس نگاران با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، گزارشی از روند پذیرش عکاسان و آغاز به فعالیت ایشان اعلام کرد.

عکس نگاراندر بند ابتدایی این اطلاعیه آمده است: عکاسانی که به صورت آزاد در جشنواره ثبت نام کرده و مدارکشان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، در تاریخ ۲۰ آبان از ساعت ۹ صبح جهت دریافت کارت شناسایی و مجوز عکاسی به نشانی دبیرخانه: زاهدان،بلوار خرمشهر،خرمشهر ۱۴،مجتمع فرهنگی هنری ،طبقه همکف مراجعه کردند و مدارک لازم جهت عکاسی در مناطق هدف گذاری شده را دریافت کردند.

همچنین در بند دیگری از این اطلاعیه ذکر شده: در صورت وجود هرگونه پرسش و یا نیاز به هماهنگی مضاعف با شماره های صادق سوری/ دبیر جشنواره ۰۹۱۲۵۱۲۴۵۰۶ و دبیرخانه ۰۹۳۳۱۲۴۵۰۶ و همچنین احسان صالحی، مسئول دبیرخانه و هماهنگی ۰۹۰۱۱۴۱۹۵۵۸ در تماس باشند.

طبیعی است که در صورت بروز هر گونه اِشکال و اِختلال در هماهنگی ها، تماس با دیگر شماره ها راهگشا و مفید نخواهد بود.

این اطلاعیه در بند سوم خود یادآور شده است: عکاسان و هنرمندانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سایت جشنواره اقدام نکرده اند تا تاریخ ۳۰ آبان ماه می توانند با مراجعه به سایت زیر فرم ثبت نام را تکمیل نمایند: http://Negaran.zahedanphoto.ir

همچنین عکاسان و شرکت کنندگان محترم از تاریخ ۲۰ آبان ماه جاری می توانند با مراجعه به سایت جشنواره اقدام به بارگذاری نمایند و آثار شان را ارسال نمایند

آخرین بند از اطلاعیه به عزیمت عکاسان و آغاز بکار اردوهای عکاسی جشنواره عکس نگاران اشاره کرده است. در این بند به اسامی ۳۰ عکاس مدعو به این ترتیب اشاره شده: داود ایزدپناه، اسحاق آقایی، آزاده بشارتی، پویا بیات، جاوید تفضلی، وحید تهامی، سروش جوادیان، ساجد حق شناس، عباس رستگار، عطا رنجبرزیدانلو، سهیل زندآذر، عرفان سامان فر، حمید سبحانی، بردیا سعادت، آمنه شاوزی، جلال شمس آذران، حامد صادقی، محمدرضا طائب، سعید عرب زاده، زینب عربی، عادل عزیزی، امیر عنایتی، محسن کابلی، احسان کمالی، سیدحسین کوشه ای، ناصر گل نظری، زهره لک، مهران مافی بردبار، مهدی ناظری، امیرمهدی نجفلوشهپر.
این اطلاعیه در اخرین بند خود تاکید کرده: عکاسان پس از انجام پذیرش و دریافت مدارک و اطلاعات لازم، جهت شروع اردوهای عکاسی این جشنواره عکس، راهی شهرستان زابل شدند.
عکاسان در اردو برای ثبت زیبایی های طبیعی و چشم اندازهای استان سیستان و بلوچستان، طبیعت بکر، فرهنگ، تمدن، اماکن تاریخی و مذهبی، تفرجگاه ها و فضای عمومی کادرهای تصویرشان را با رنگ و بوی سیستانی و بلوچستانی ثبت می کنند.

اردوهای عکاسی جشنواره در شهرهای بترتیب در شهرهای زابل ،چابهار و زاهدان انجام می شود.
دیگر اخبار جشنواره عکس نگاران پس از دریافت از دبیرخانه در بخش سرخط اخبار رسانه پایگاه عکس چیلیک و با #عکس_نگاران منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «من و عاشورای سالهای دور» مظفر طاهری در کرمان
پسین
مهلت ارسال به سومین جشنواره عکس « سرمایه اجتماعی » تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست