1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رونمایی از کتاب عکس «همراه طبیعت ایران» در تبریز

رونمایی از کتاب عکس «همراه طبیعت ایران» در تبریز

تعدادی از عکس های طبیعت و مناظر ایران با نگاه عکاسان ایرانی به همراه رونمایی از کتاب عکس « همراه طبیعت ایران » عصر روز شنبه ۱۶ دی ماه جاری در تبریز به نمایش گذاشته می شود.
به گفته کیوریتور این نمایشگاه فرشید احمدپور، این نمایشگاه با نمایش ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر بر روی پارچه کنواس آلمان، به همراه سرتیفیکیت به عنوان شناسنامه اثر و کتاب آثار در قطع خشتی با ۳۸ صفحه تمام رنگی ارائه خواهد شد.
هنر، کلید فهم زندگی‌ست، و هنر عکاسی دریچه‌ای که این فهم نو از زندگی را به جهانیان عرضه می‌کند‌. کار عکاس تنها با گرفتن عکس پایان نمی‌یابد، او وظیفه دارد تا تجربه‌ی بصری خویش را به هر بیان ممکن با دیگران در میان نهد.

نمایشگاه عکس «همراه طبیعت ایران» که با حضور عکاسان و اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی کشور، در آذرماه سال جاری در نگارخانه «برگ» عمارت عین‌الدوله تهران برگزار شد، این‌بار در شهر هنرخیز تبریز میهمان دیدگان هنرمندان و مردم هنردوست و فرهیخته شهر تبریز خواهد.
در نمایشگاه و کتاب عکس این رویداد که در مجموع پذیرای ۳۰ قطعه عکس شده، آثار عکاسان: کریم متقی، عباس عرب زاده، پیمان حامدی بهتاش، علیرضا دروچی، علی شکری، بردیا سعادت، فرشید احمدپور، وحید دل سعید، مسعود طالبی و سونا مویدزاده به نمایش درآمده است.
آیین رونمایی از کتاب عکس و گشایش نمایشگاه عکس «همراه طبیعت ایران» ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۶ دی‌ماه ۹۶ در نگارخانه مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز (سینما ناجی) برگزار خواهد شد. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۸ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جهت دیدار از عکس ها به این نگارخانه مراجعه کنند.
نگارخانه مجتمع سینما ناجی در استان آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، ابتدای سربالایی ولیعصر(عج)، مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن(ناجی) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تسلیت به عکاس هنرمند « علی رضا کریمی صارمی »
پسین
نگاه های برتر عکاسان همسفر با تور عکاسی کویر معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست