1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « دومین دو روزه عکاسان گیلان » برگزار می شود

« دومین دو روزه عکاسان گیلان » برگزار می شود

« دومین دو روزه عکاسان گیلان » در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء برگزار می شود.

دومین دو روزه عکاسان گیلانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، الوند رضازاده، رییس انجمن عکاسان رشت در تشریح « دومین دو روزه عکاسان گیلانی »، اظهار کرد: این همایش از روز چهارشنبه  ۴ اسفند ماه سال جاری به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار می شود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در این دوروزه کارگاه های آموزشی عکاسی با موضوعات اصول نورپردازی چهره، عکاسی خبری، رمز و راز عکاسی مستند اجتماعی، نمایش مجموعه عکس و نقدآن با حضورعکاس و پخش یک مستند از عکاسان مشهور برگزار شده برگزار می شود.

رییس انجمن عکاسان رشت با بیان اینکه ثبت نام کارگاه ها از طریق شماره های اعلام شده درپوستر و مراجعه حضوری به دفتر انجمن صورت می گیرد، گفت: بعد از هر کارگاه جلسات سخنرانی در حوزه های مختلف برگزار می گردد.

رضازاده ادامه داد: در پایان این دوره دو روزه به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت از سوی انجمن عکاسان رشت و بن خرید تجهیزات عکاسی و بن خدمات چاپ عکس اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به نشست های تخصصی عکاسی و همچنین نمایش و نقد یک فیلم از یک عکاس برجسته اختصاص دارد که در این نشست ها ازمدرسان دانشگاه و متخصصان هر حوزه دعوت شده تا در این نشست ها حضور یابند.

رییس انجمن عکاسان رشت در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه این همایش ۵ اسفند ماه سال جاری ساعت ۱۹ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء برگزار می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی « همکلاسی۳ » در مازندران
پسین
نمایشگاه عکس « به رنگ خاک » در قزوین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست