1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک در ورامین برگزار شد

بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک در ورامین برگزار شد

کاربران و علاقمندان به عکاسی از موضوع صنایع و معماری تاریخی و همچنین علاقمندان به عکاسی از صنعت فرش دستباف ایران، در بیست و پنجمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” همزمان با صبحگاه روز پنجشنبه، ۱۶ دی ماه جاری در قالب توری یک روزه از مقابل دفتر این پایگاه، به قصد دیدار و عکاسی از معماری تاریخی و صنعت فرش دستباف ایران عازم شهرستان ورامین شدند.

این سفر میزبان قریب به چهل نفر از علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک بود تا مطابق برنامه، ضمن دریافت بسته فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات از مقاصد تعیین شده، به منظور اشراف هر چه بیشتر عکاسان گروه بر موضوع، همزمان با نور صبحگاه در قالب حرکتی مستقل در منطقه ورامین و حومه حضور یافته پس از حضور در مسجد جامع ورامین، از کارگاه های رنگرزی و فرش بافی منطقه عکاسی کنند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.
همسفران تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک در ورامین برگزار شد

اسامی همسفران بیست وپنجمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” به این ترتیب است:
جواد ابراهیمی، بزرگمهر اجلال، سیدوحید احمدی طباطبایی، هوتن باباپور، ابراهیم باقرلو، طناز بسیجی نیا، حبیب الله تاجیک، محمد جباری، سیامک جعفری، حسین جلالی، راحله حاجیان دوست، مرضیه حیدرزاده اقدم، نیما خالدی کیا، مهتاب خرازی، پیمان رشیدی، ابراهیم رامه، سمیه رضایی، سعید رضوانیان، سهیل زندآذر، مهدی سروری، نسیبه سلطانی، فرشته شادی، پریسا شادمان، لیلا صادقزاده، سارا طاهرمقدس، مسعود عطارهادی، ملیحه فرهادی، سارا فیروزی، نوشین لطفی، مجتبی محسنی، میترا محمدی، مهدی کمیلی، سجاد معظمی گودرزی، سمیه هاشمی، مینا هامون، محمد یزدزاد، منوچهر یگانه دوست.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقرر شد تا در نشست نقد و بررسی عکس های این سفر در روز سه شنبه ۱۶ آذرماه جاری در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” با حضور همسفران، هدایایی چون: امکان استفاده از تخفیف های ویژه از ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” و تورهای عکاسی، لوح فشرده و… از طرف پایگاه عکس و حواله چندین جلد کتاب عکس تقدیم همسفران شود.

مدیریت ” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن تقدیر از همکاری و میهمان نوازی مسئولین مربوطه به جا است تا از داود قربانیان، ریاست اداره بازرگانی ورامین، ولی ا.. زندیه معاون اداره، فریبا ابوحمزه و خانم میری به عنوان کارشناسان فرش و راهنمای همراه گروه، وجیه ا.. شیرمحمدی مدیر اجرایی دبیرخانه مسابقه عکس فرش دستباف ایران، اعضای هیات مدیره تعاونی فرش شهیدبهشتی و همچنین آقایان عرب حلوایی مدیران کارگاه فرش بافی این شهرستان تشکر و قدردانی نماید.
لازم به یادآوری است عصر روز سه شنبه ۲۱ دی ماه، دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” میزبان همسفران فعال در این تور می باشد تا پیرامون نقد و بررسی تور عکاسی و عکس های به دست آمده، حاضرین با هم به گفتگو بپردازند و به واسطه ارزیابی و داوری همسفران حاضر در این تور، موفق ترین عکس با ذکر معیارهای مربوطه انتخاب شده و هدیه ای از طرف ” پایگاه تخصصی کتاب های عکاسی ” به صاحب عکس تقدیم شود.

از دیگر برنامه های آینده تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” سفر به: ابنیه کاشان، کویر مرنجاب، شهرستان ماسال، قلعه رودخان، اصفهان، دشت مغان، شهرک تاریخی ماسوله، شهرکرد، شیراز و … می باشد.
برای مشاهده گزارش تصویری بیست و پنجمین تور عکاسی چیلیک به مقصد شهرستان ورامین، ” ایـنـجــا ” کلیک کنید.

پیشین
بیست و پنجمین « تور عکاسی چیلیک » عازم ورامین شد
پسین
بهمن جلالی؛ در این یک سال چه گذشت؟

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست