1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاس پیشکسوت « هوشنگ زرافشان » درگذشت

عکاس پیشکسوت « هوشنگ زرافشان » درگذشت

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که استاد " هوشنگ زرافشان " عکاس پیشکسوت خبری و مطبوعات طی روز گذشته – جمعه ۲۷ مردادماه جاری – در سن ۷۲ سالگی به دلیل عارضه قلبی به رحمت ایزدی پیوستند.

هوشنگ زرافشان برادر مرحوم باقر زرافشان و حاج اسماعیل زرافشان از پیشکسوتان عرصه عکاسی مطبوعات بوده اند که اغلب فعالیت های عکاسی این مرحوم در سرویس عکس روزنامه کیهان بوده است.
  لازم به یادآوری است که استاد " حاج اسماعیل زرافشان " موسس و بنیانگذار نشریه کیهان ورزشی و استاد پیشکسوت در عرصه عکاسی ورزشی نیز آذرماه سال گذشته در اثر کهولت سن در محل اورژانس بیمارستان بیمارستان امام حسین(ع) درگذشتند.

بنا بر اعلام خانواده این عکاس فقید، مراسم ترحیم و یادبود این مرحوم، عصر روز دوشنبه ۳۱ مردادماه در مسجد بقیع واقع در تهران، خیابان ستارخان، خیابان شهید حبیب‌الهی، خیابان خارک از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می باشد.

" پایگاه عکس چیلیک " از طرف مدیریت، همکاران و اعضای این رسانه، درگذشت این عکاس پیشکسوت را به حضور خانواده ایشان، جامعه عکاسی کشور به ویژه همکاران این مرحوم در روزنامه کیهان، عکاسان مطبوعات تسلیت گفته و تعالی و آرامش روح آن مرحوم را از درگاه حضرت پروردگار آرزومند است.
——————————————————————————————————————————————————————————–
جهت مشاهده گزارش تصویری تشییع پیکر این عکاس پیشکسوت " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست