1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاس پیشکسوت « خانعلی صیامی » درگذشت

عکاس پیشکسوت « خانعلی صیامی » درگذشت

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که " خانعلی صیامی " عکاس پیشکسوت خطه آذربایجان، طی ساعات گذشته – پنجشنبه ۲ آبان ماه – به دلیل عارضه ایست قلبی به رحمت ایزدی پیوستند.

عکاس پیشکسوت « خانعلی صیامی » درگذشت

عکاس فقید « خانعلی صیامی » متولد سال ۱۳۳۱ متولد شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی وعضو انجمن عکاسان آذربایجان شرقی و از جمله فعالان امر آموزش عکاسی و همچنین عرصه عکاسی مستند اجتماعی و طبیعت به شمار می رفتند.

ایشان عکاسی را به شکل خودآموخته از سال ۱۳۵۵ آغاز کرده و صاحب کتاب "طبیعت آذربایجان" بوده که با کمک نشر سروش به چاپ رسید و در حال تدوین و چاپ کتاب دوم خود بوده اند که به دیار باقی شتافتند.

این عکاس فقید در مجموع ادوار برگزاری موفق جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز، عضویت در شورای سیاست گذاری دومین دوره این جشنواره را عهده دار بوده اند.

" پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) از طرف مدیریت، همکاران و اعضای این رسانه، درگذشت این عکاس پیشکسوت را به حضور خانواده ایشان، جامعه عکاسی کشور به ویژه انجمن ها و تشکل های عکاسی استانی، همکاران این مرحوم در سه دوره جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز، سایر عکاسان آذری تسلیت گفته و تعالی و آرامش روح آن مرحوم را از درگاه حضرت پروردگار آرزومند است.

مراسم تشییع پیکر آن عکاس فقید روز شنبه ۴ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن شهر تبریز به سوی قطعه هنرمندان مزارستان وادی رحمت برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست