1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس پیشکسوت «محمدرضا امتنانی» درگذشت

عکاس پیشکسوت «محمدرضا امتنانی» درگذشت

عکاس پیشکسوت آذری «محمدرضا امتنانی» در سن ۶۷ سالگی درگذشت.
در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که استاد پیشکسوت عکاسی «محمدرضا امتنانی» امروز جمعه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ دعوت پروردگار را پذیرفت و جان شیرین را به حضرت جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم محمدرضا امتنانی از اعضای شورای سیاست گذاری دومین، سومین، پنجمین، ششمین و هفتمین جشنواره عکس فیروزه تبریز بوده اند و خدمات شایانی به پیشبرد اهداف این رویداد ملی داشته اند.
شادروان محمدرضا امتنانی با تشرف طی چندین سال به سرزمین وحی، مجموعه عکس حج ابراهیمی را به عنوان پروژه‌ی عکاسی تهیه و تدوین کرد که بخشی از این مجموعه عکس در سال ۱۳۸۷ از جمله آثار راه یافته به دوسالانه عکس جهان اسلام شناخته شد و مرحوم امتنانی از جمله عکاسان صاحب اثر در کتاب عکس دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام می باشند.

عکاس پیشکسوت «محمدرضا امتنانی» درگذشتمراسم تشییع، تدفین پیکر این عکاس فقید ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۵ مهر ماه به طرف وادی هجرت لاهیجان انجام شده و مراسم گرامی داشت یاد ایشان از ساعت ۱۶ تا ۱۵:۳۰ در مسجد جامع لاهیجان (نرسیده به پلیس راه تبریز آذرشهر) برگزار می شود.
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده این مرحوم و همکاران ایشان و دوستان این هنرمند فقید، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «خونی که بند نخواهد آمد» در کاشان
پسین
کتاب عکس «کرمان در نگارخانه تاریخ» رونمایی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست