1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «محمدرضا نجیب» عکاس پیشکسوت خوزستان درگذشت

«محمدرضا نجیب» عکاس پیشکسوت خوزستان درگذشت

«محمدرضا نجیب» عکاس صاحب‌کسوت خوزستان عصر روز شنبه ۱۲ فروردین ماه جاری پس از طی یک دوره بیماری سخت در سن ۶۱ سالگی درگذشت

به گزارش پایگاه عکس چیلیک «محمدرضا نجیب» صاحب‌کسوت عکاسی استان خوزستان و از جمله مجرب‌ترین عکاسان شهر اهواز روز شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ دنیای فانی را واگذاشت و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آپادانا شهر اهواز به دعوت پروردگار لبیک گفت.

محمدرضا نجیب عکاس خوزستان درگذشتمرحوم محمدرضا نجیب متولد سال ۱۳۴۱ در منطقه شوشتر بود و سالها در حوزه عکاسی استان سعی و ثبت فراوان داشت.

پیکر این عکاس فقید روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه پس از تشییع از شهرستان شوشتر تا آرامستان مقام صاحب الزمان(عج) بدرقه و با حضور دوستان و اقوام و آشنایان در عین عزت و احترام به آغوش خاک سپرده شد.

مراسم یادبود این عکاس فقید روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در  مسجد نور واقع در شهر اهواز، بزرگراه گلستان، خیابان نور(سازمان آب و برق خوزستان) برگزار می شود.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده به ویژه فرزند ایشان «علی رضا نجیب» و همکاران سابق و دوستان این عکاس بزرگوار، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
«کاوه گلستان» نماد جسارت مدبرانه عکاسی خبری است
پسین
یادداشتی بر کتاب عکس «زندگی در جنگ» مجید سعیدی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست