1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس «فریاد بی صدا»حماسه غزه از زبان هنرمندان است

نمایشگاه عکس «فریاد بی صدا»حماسه غزه از زبان هنرمندان است

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: نمایشگاه عکس «فریاد بی صدا» بیان حماسه غزه از زبان هنرمندان است.
 

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری نمایشگاه عکس غزه «فریاد بی صدا » که صبح امروز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، با تبریک به مردم غزه و مقاومت آن ها اظهار داشت: حدود سه سال است که بحثی در خصوص بازگو کردن مقاومت مردم مظلوم جهان به طور هماهنگ و از زبان هنر مطرح است و این مجموعه ها به تدریج در قالب نمایشگاه و شکل های دیگر مطرح خواهد شد.
وی با اشاره به همبستگی بی نظیر مردم کشورهای مختلف در دفاع از مظلومیت غزه خاطر نشان کرد: اکنون ثبت نتایج این حماسه و جزئیات آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
ایمانی، هنر را یکی از شیوه های ثبت تاریخ دانست و تصریح کرد: عکس هایی که در این نمایشگاه به نمایش در می آیند عکس های منحصر به فردی هستند است که در این مدت از غزه گرفته شده اند .
وی در ادامه از برگزاری ورک شاپ نقاشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۶ هنرمند و چند تن از اساتید نقاشی آمادگی خود را جهت حضور در این ورک شاپ اعلام کرده اند.
معاون وزیر در امور هنری در خصوص برنامه های جنبی این نمایشگاه گفت: همچنین طرح فرش شنی بر اساس نقشه غزه که توسط هنرمندان شهرستان اجرا می شود از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.
به گزارش ایسکانیوز،محمود شالویی ،مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در خصوص نمایشگاه عکس غزه گفت: از آنجایی که نمایشگاه «فریاد بی صدا » یک نمایشگاه مهم در این خصوص است قصد داریم این نمایشگاه را در داخل و خارج از کشور برگزار کنیم و خبر انتشار کتاب را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.
ایسکانیوز می افزاید: در این نمایشگاه عکس هایی از ۷۰ هنرمند از کشورهای مختلف انتخاب شده که در این میان پنج عکاس ایرانی هستند.
لازم به ذکر است ،نمایشگاه «فریاد بی صدا » ساعت ۱۶ پنجشنبه ۳ بهمن در فرهنگسرای نیاوران با حضور جمعی از هنرمندان و مسنولین گشایش می یابد.
علاقه مندان می توانند تا ۱۰ بهمن از این نمایشگاه دیدن نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست